Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Про практичну підготовку студентів спеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології) освітнього рівня «Магістр»
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Рябець, Сергій Іванович; Hurianova, Oksana; Rybets, Sergey
    (uk) Стаття присвячена проблемам змісту та організації виробничої практики другого (магістерського) рівняпідготовки студентів на етапі створення та затвердження нових стандартів вищої освіти. Актуальність даної тематики в першу чергу визначається завданням реформування змісту, форми та термінів навчання висококваліфікованих фахівців освітнього рівня «магістр» та, вочевидь, потребує внесення коректив у практичну складову підготовки відповідно до сучасних вимог. При цьому передбачається послідовне проведення педагогічної практики у старшій школі та педагогічної асистентської практики у ВНЗ. Особливістю першої є охоплення компетенцій діяльності на посаді вчителя технологій у старшій школі, де реалізується профільне навчання, з виховною роботою класного керівника, а другої практики –набуття первинних професійних навичок та вмінь, пов’язаних з викладацькою діяльністю у вищих навчал ьних закладах і виконанням обов’язків куратора академгрупи. Складнощі проведення практик обумовлюються відсутністю затверджених нових стандартів вищої освіти та охопленням усього спектру питань її проходження: від ознайомлення з роботою закладу та проектування навчально-виховної діяльності –до якісного проведення занять і виконання обов’язків наставників підростаючого покоління.
  • Ескіз
    Документ
    Комерційні училища в системі професійної освіти України (кін. ХІХ - поч. ХХ ст.)
    (2014) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна; Gurianova, O.
    (uk) У статті розглянуто коротку історію виникнення та розповсюдження комерційних училищ в Україні ХІХ – початку ХХ ст. Зроблено спробу класифікувати стару середню школу, у розрізі профільної школи. Знайдено місце комерційних училищ у системі профільної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування сучасних інформаційних технологій при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Фетько, Лілія Анатоліївна; Гурьянова, Оксана; Фетько, Лилия; Gurianova, Oksana; Fetko, Liliya
    (uk) У статті звернуто увагу на необхідності формування у студентів вищих педагогічних навчальних закладів інформаційної компетентності та комп’ютерної грамотності. Розглянуто застосування сучасних інформаційних технологій при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання; з одного боку, майбутні педагоги є споживачами інформаційних технологій, а з іншого – мають стати їх активними виробниками. У статті визначено, що студенти у своїй практичній діяльності найчастіше створюють презентації, інфографіки, кросворди, користуються графічними редакторами, автоматизованими системами проектування, програмами системи контролю знань. Запропоновано сучасні програми і ресурси для створення інтерактивних презентацій та контентного проекту й подачі текстів із застосуванням технології візуалізації, детально розглянуто роботу в сервісі Prezi та онлайн-редакторі Tilda Publishing.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчої уяви та художніх здібностей у майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна; Gurianova, Oksana
    (uk) Анотація. У статті звернуто увагу на необхідність вивчення навчальних дисциплін, що сприяють розвитку художньо-творчих здібностей у студентів, майбутніх фахівців-швейників. Автором статті розглянуто особливості формування творчої уяви та художніх здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу «Композиція костюму». Сформульовано мету, предмет, об’єкт даного курсу, проаналізовано завдання, вимоги до знань і умінь студентів, основні розділи курсу та методику їх опанування. Наголошено на цінності й логічній послідовності курсу, його важливості розвитку компетентності майбутніх фахівців даної спеціальності. Окреслено перспективи досліджень у даному напрямку, якими, зокрема, на думку автора є розробка комплексу вправ на заняттях із технологій, що сприятимуть розвитку творчої уяви, художніх здібностей, естетичного та художнього смаку.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інтерактивних технологій навчання при викладанні харчових технологій для студентів напрямку «Професійна освіта»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна
    (uk) У статті розглянуто деякі аспекти застосування інтерактивних технологій навчання під час викладання дисциплін професійної підготовки для студентів напрямку «Професійна освіта» за спеціальністю «Харчові технології».
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність вивчення інноваційних ресторанних технологій для майбутніх фахівців харчових технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна
    (uk) Мета статті – дослідження інноваційних ресторанних технологій та визначення шляхів формування у майбутніх фахівців харчової галузі наукового підходу до вивчення інновацій, які використовуються в сучасній індустрії ресторанного господарства. Автором статті застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження. У статті розглянуто сутність понять «інновація», «інноваційна діяльність», «інноваційний процес»; класифікацію інновацій за різними ознаками; організаційні, нормативно-правові питання використання інноваційних ресторанних технологій; уведення інноваційної складової у технологію ресторанного господарства та пропозицію особливих послуг. Перспективами подальших наукових розвідок є аналіз інноваційних ресторанних технологій, сучасних тенденцій розвитку науки, техніки, новинок та винаходів у харчовій галузі, тенденцій надання послуг та формування сервісу на світовому ринку ресторанного бізнесу й прогнозуванню, оцінці перспектив розвитку, які впливають на процеси якісної трансформації галузі в цілому та забезпечення конкурентоспроможності її окремих об’єктів.
  • Ескіз
    Документ
    Історія впровадження трудового принципу в середніх школах України та Росії (кінець ХІХ — початок ХХ ст.)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Гур’янова, Оксана Віталіївна
    (uk) У статті здійснено порівняльний аналіз застосування трудового принципу в середніх школах традиційного й реформаторського спрямування. В науковий обіг вперше введено концептуальний фактологічний матеріал про діяльність шкільних таборів праці й відпочинку (трудових дружин) в Україні в 1915–1916 рр.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційна педагогічна діяльність новатора професійної системи освіти України А. Синявського (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Gurianova, Oksana
    (UA) Стаття присвячена вивченню інноваційного педагогічного досвіду А. Синявського, видатного діяча української школи.
  • Ескіз
    Документ
    Активізація творчого мислення студентів за допомогою нових педагогічних технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гур’янова, Оксана Віталіївна
    У статті розглянуто шляхи активізації творчого пошуку, що спрямовані на розвиток творчого мислення майбутнього вчителя технологій і на інтенсифікацію самого процесу проектування.