Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Педагогічні підходи побудови моделей електронних підручників(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Анісімов, Микола Вікторович(ua) У статті розглянуто підходи в процесі створення електронних підручників. Запропонована структурна схема побудови сучасних електронних підручників.Документ Прогностичні підходи до моделювання навчальних планів і програм у професійній школі(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Анісімов, Микола Вікторович(uk) В статті розглянуто системний підхід (з урахуванням прогностичних досліджень) в процесі побудови навчальних планів і програм в професійно-технічних навчальних закладах.Документ Проблеми впровадження методів профорієнтаційної роботи в середній школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Анісімов, Микола Вікторович; Остапчук, Надія Володимирівна(uk) В статті розглядаються актуальні проблеми проведення профорієнтаційної роботи в середній школі, характеризуються основні методи цієї роботи.Документ Уніфіковане лабораторне обладнання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Анісімов, Микола Вікторович(uk) У статті розглядається конструкція уніфікованого лабораторного обладнання, на якому можна виконувати лабораторні роботи з усіх загальнотехнічних предметів електрорадіотехнічного профілю.Документ Електромагнітні випромінювання, їх дослідження за допомогою магнітометра(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Анісімов, Микола Вікторович; Остапчук, Надія Володимирівна(uk) У статті характеризуються і узагальнюються негативні фактори впливу електромагнітного випромінювання на організм людини. Аналізуються джерела ЕМП, описується застосування магнітометра, як одного з приладів для визначення та вимірювання змінного магнітного поля.Документ Педагогічні основи побудови навчальних комплексів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Анісімов, Микола Вікторович(uk) В статті розглядаються підходи в процесі конструювання навчальних комплексів складних електрорадіотехнічних професій.