Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Застосування мультимедіа-технологій у реалізації індивідуального підходу до навчання студентів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitaliyivna; Мироненко, Наталя Василівна; Мироненко, Наталья Васильевна; Myronenko, Natalya Vasilyevna(ua) В статті розглядаються можливості застосування мультимедійних презентацій MS Office PowerPoint при підготовці майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. Досліджено варіанти використання мультимедійних презентацій для індивідуального перегляду на комп’ютері під час аудиторних занять. У статті запропоновано схеми розгалуженої мультимедійної презентації при повторенні теоретичного матеріалу вже вивченої теми або як допуск до виконання лабораторно-практичного завдання із пройденої теми.Документ Осмислюючи В. Сухомлинського: трудове навчання як навчальний предмет у сучасній українській школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Куценко, Тетяна Володимирівна; Куценко, Татьяна Владимировна; Kutsenko, Tetiyna Volodimirivna(uk) У статті досліджуються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання дітей та трудове навчання, як навчальний предмет у школі. Звернуто увагу на багаторічний досвід практичної діяльності у викладанні праці Павлиської школи. Проаналізувавши нову редакцію навчальної програми із трудового навчання для 5-9 класів, авторами статті встановлено, що погляди В. Сухомлинського є актуальними за сучасних умов реформування навчальної дисципліни Трудове навчання та Технології.Документ Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Абрамова, Оксана Віталіївна; Терещук, Андрій Іванович; Абрамова, Оксана Витальевна; Терещук, Андрей Иванович; Abramova, Oksana Vitalyevna; Tereshchuk, Andriy Ivanovich(ua) У статті розкрито методичні аспекти підготовки учителя трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів засобами портфоліо. Окреслено сутність портфоліо як навчальної технології та обґрунтовано можливості портфоліо у проєктній діяльності учнів. Технологія портфоліо дозволяє структурувати проєктну діяльність учнів та підвищити їх креативність під час реалізації проєктів.Документ Формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Попова, Тетяна Іванівна; Абрамова, Оксана Витальевна; Попова, Татьяна Ивановна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Popova, Tetiyna Ivanivna(ua) У статті досліджуються багатомірність трактовки понять «компетентнісний підхід», «компетентність», «компетенція» та з’ясовано особливості формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців швейної галузі. Здійснено аналіз Стандарту вищої освіти України та виявлено перелік й характеристику компетентностей, які необхідні для майбутнього фахівця швейної галузі, а саме: інтегральні, загальні, спеціалізовані (фахові) компетентності. Розглянуто шляхи забезпечення досягнення програмних результатів навчання через удосконалення моделі методики навчання інженерів-педагогів швейного профілю у відповідності з рівнем розвитку швейної галузі, перспективами інноваційного розвитку легкої промисловості. З’ясована необхідність побудови освітнього процесу з урахуванням розвитку та прогнозування досягнень науки і техніки, вдосконалення методів та засобів навчання відповідно до викликів освіти, застосування сучасних освітніх технологій: інформаційних, комп’ютерних, візуалізації, педагогічної взаємодії, кейсових технологій тощо.Документ Стимулювально-мотиваційний компонент системи формування міжкультурної компетентності студентів спеціальності «дизайн одягу»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Рябчикова, Катерина Миколаївна; Рябчикова, Екатерина Николаевна; Ryabchikova, Kateryna Mikolaevna(ua) Розглянута система мотивів для формування міжкультурної компетентності студентів напряму «Дизайн одягу». Обґрунтована необхідність формування компетентності в умовах вимог до мобільності у вигляді системи дескрипторів, що визначають знання, уміння, комунікації, автономність і відповідальність. Рівні мотивів визначені, як загальні потреби особистості, загальні мотиви, спеціально-професійні мотиви. Система мотивів для формування міжкультурної компетентності розглянута у вигляді матриці, що включає основні дескриптори міжкультурної компетентності і рівні мотивації. Доведений кореляційний зв’язок між напрямами мотивації студентів і дескрипторами міжкультурної компетентності. Сформовані основні мотиви, що визначають рівні мотивації і дескриптори. Апробація системи мотивів показала підвищення рівня формування міжкультурної компетентності у студентів спеціальності «Професійна освіта. Дизайн» Української інженерно-педагогічної академії.Документ Оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevnа; Vdovenko, Victoria Vitalyevna(ua) В статті здійснено історико-науковий аналіз трансформації педагогічних ідей щодо проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Однією з найвизначніших подій першого пошуку розв’язання проблем, пов’язаних із оцінкою, були педагогічні слухання у Петербурзькому педагогічному товаристві 1873 р. Думки освітян розділилися: деякі вважали, що шкільна оцінка – це пережиток минулого і вона повинна піти в небуття, інші закликали модернізувати оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до вимог часу. На початку ХХ ст. прогресивна громадськість почала замислюватися над підвалинами, принциповими засадами школи й освіти. У статті проаналізовано тодішні інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів, які впроваджувалися в комерційних училищах на території України.