Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
Документ Використання систем 3D друку за FDM технологією в межах навчальної дисципліни «Машинознавство: основи робототехніки»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Соменко, Дмитро Вікторович; Соменко, Дмитрий Викторович; Somenko, Dmytro Viktorovych(uk) Під час опанування навчальної дисципліни «Машинознавство: Основи робототехніки» студент повинен отримати певний рівень предметної компетентності, що визначається знаннєвим, діяльнісним та ціннісним компонентами. Для майбутніх фахівців з цифрових технологій ключовою є інформаційно-цифрова компетентність, яка дає змогу випускнику оперативно орієнтуватися у швидкозмінному інформаційному просторі, систематизувати інформацію та робити логічні висновки. Застосування технологій 3D-друку в освітній робототехніці є одним з найбільш актуальних напрямків, який суттєво розширює можливості практичного застосування набутих знань під час вивчення дисципліни. Головною відмінністю від класичного підходу до використання технологій 3D друку в навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, де 3D-принтер використовується для реалізації творчості учнів та матеріалізації віртуальних об’єктів, в освітній робототехніці він може виступати як об’єкт вивчення – класичний приклад роботизованої системи, яка у порівнянні з навчальними роботами не лише моделює можливості промислових роботів, а й дозволяє виготовляти корисний продукт. Міжпредметна інтегрованість, на якій базується освітня робототехніка, сприяє природній цікавості людини (учня, студента) до розробки і конструювання різних механізмів. Одночасно заняття з робототехніки підходять для вивчення основ алгоритмізації та програмування, дозволяючи студентам побачити, як їх знання дають можливість переносити дію з віртуального, комп'ютерного простору у світ реальних, дійсних об'єктів. І це має величезне психологічне значення у наш час, де захопленість віртуалізацією носить явно надмірний характер.Документ Використання сучасного обладнання, програмного забезпечення та 3d моделювання в освітньому процесі з технологій(2023) Рябець, Сергій Іванович; Рябець Іван Сергійович; Ryabets, Sergiy; Ryabets, Ivan(ua) Стаття присвячена модернізації змісту та цілей навчання учнів старших класів закладів загальної середньої освіти на уроках трудового навчання та технологій враховуючи використання 3D технологій моделювання. Розглянуті питання доцільності використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі, зокрема 3D моделювання та 3D друку. Означено поняття 3D-графіки, названі популярні 3D програмні продукти та їхнє застосування, висвітлені особливості 3D друку. На конкретному прикладі фрагменту творчого 3D проєкту продемонстровані окремі методичні аспекти навчання 3D моделюванню за основними етапами проєктно-технологічної діяльності учнів старшої школи на уроках технологій. (en) The article is devoted to the modernization of the content and goals of teaching high school students of institutions of general secondary education in the lessons of labor training and technologies, taking into account the use of 3D modeling technologies. The issues of expediency of using computer technologies in the educational process, in particular 3D modeling and 3D printing, are considered. The concept of 3D-grafіki is defined, the popular 3D software products and their application are named, the features of 3D printing are highlighted. On a concrete example of a fragment of a creative 3D project, some methodological aspects of teaching 3D modeling on the main stages of design and technological activity of high school students in technology lessons are demonstrated.