Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Формування творчого самовираження майбутніх вчителів образотворчого мистецтва через розуміння символу як засобу виразності художнього образу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна(uk) Нові соціокультурні умови вимагають від вчителя образотворчого мист ецтва не лише теоретичних та історичних знань образотворчого мистецтва, але і власного творчого самовираження. Результатом такого самовираження є створення твору мистецтва, який містить в собі художній образ, що виражається через символ і розглядається як явище складне та багатозначне.Документ Організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті розглянуто організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі факультету мистецтв та окреслено можливості їхнього ефективного функціонування в становленні духовного потенціалу сучасного фахівця.Документ Інноваційний контекст професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті здійснено спробу окреслити інноваційний контекст сучасного процесу підготовки майбутнього педагога-музиканта та визначити організаційно-педагогічні умови його становлення в мистецькому освітньому просторі ВНЗ на засадах взаємообумовленості його особистісного, соціокультурного та професійно-творчого розвитку.Документ Конкурс як ресурс професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Яненко, Оксана АндріївнаУ статті розглянуто потенціал вокального конкурсу як ефективного ресурсу формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта, можливості використання системи формування зазначеної особистісної якості студента в класі естрадного співу в процесі підготовки конкурсних вокальних програм та створення студентами власних творчих проектів.Документ Духовна свобода - цінність константа виховної системи В. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Растригіна, Алла Миколаївна; Яненко, Оксана АндріївнаВ статті обгрунтовується зумовленність педагоігчних поглядів Василя Сухомлинського цінностями духовної свободи, розкривається генетична притаманність його виховній системі інваріантних принципів педагогіки свободи.