Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.(uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Теоретико-методологічні основи професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Локарєва, Юлія Валеріанівна(uk) У статті розглядаються теоретико-методологічні основи професійного становлення особистості вчителя, обґрунтовано сутність поняття «професійне становлення»; шляхом аналізу наукових джерел досліджено ґенезу категорії «професійне становлення», виявлено особливості професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Формування творчо-проективних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-теоретичної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lоkareva, Julia(uk) У статті розглядаються актуальні проблеми професійного становлення майбутніх учителівмузичного мистецтва, висвітлюється потенціал різних видів музично-педагогічної діяльності, акцентується увага на формуванні творчо-проективних умінь студенів вищих навчальних мистецьких закладів.Документ The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Stukalenko, Zoya Mykhailivna; Стукаленко, Зоя Михайлівна(uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.Документ Потенціал музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Lokareva, Julia(uk) У статті розглядаються актуальні проблеми професійного становлення педагогів-музикантів, висвітлюється багатий навчальний, розвивальний та творчий потенціал музично-теоретичної підготовки студентів у вищих мистецьких навчальних закладах, наголошується на поліфункціональності музично-теоретичних дисциплін у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва.