Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-орієнтований підхід в процесі професійного навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, Tetiana Borysivna
    (ua) У статті розкривається важливість та ефективність використання особисто-орієнтованого підходу у процесі творчого та виконавського навчання майбутнього вчителя музичного мистецтва. Особисто-орієнтований підхід як найбільш адекватний цілям і завданням освіти означає орієнтацію на особистість як на мету, предмет, результат і головний критерій ефективності в педагогічному процесі. Особисто-орієнтований підхід у тісному взаємозв'язку з предметним підходом до цілісного розвитку майбутніх фахівців передбачає створення умов, полів можливостей, які максимально сприяють розвитку їх природних інстинктів і суб'єктивності. Таким чином, напрямок всебічного розвитку буде спрямовано не на еталонний рівень, а на рівень творчого потенціалу майбутнього вчителя.