Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
1 результатів
community.search.results.head
Документ The scientific understanding of the stucture of the perception of music as an interactive musical-pedagogical technology(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Cherkasov, Volodymyr Fedorovych; Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті порушуються питання наукового осмислення структури сприймання музики як інтерактивної музично-педагогічної технології вітчизняними і зарубіжними науковцями та методистами минулого і сучасності, котрі за тих чи тих умов розробляли зміст масового музичного виховання й загальної музичної освіти. Основна увага концентрується на різних поглядах і підходах до визначення змісту та основного структурних компонентів сприймання музики. Усвідомлення методичних підходів до виявлення етапів ознайомлення з музичним твором уможливив запропонувати наступну послідовність сприймання творів музичного мистецтва, а саме: презентація музичного твору; слухання музичного твору; інтерпретація інтонаційно-образного змісту твору; повторне слухання та обговорення на новому, вищому рівні.