Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.
    (uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Гайдай, Лариса Володимирівна
    (uk) У статті розкривається значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті наукових підходів, зокрема гуманістичного, компетентнісного, аксіологічного, інтерпретаційного, акмеологічного, зумовлених процесами модернізації вищої педагогічної освіти. Творчо-виконавська підготовка визначається як складне інтеграційне утворення, що містить інноваційну парадигму, передбачає впровадження технологій композиторської творчості і презентує компетентнісні результати, котрі можуть використовуватися в освітньому просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи до творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Stratan-Artyshkova, Tetiana
    (uk) У статті розкриваються особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано, що впровадження у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технології композиторсько-виконавської діяльності дає змогу створити освітній простір, у якому досягається якісно новий рівень професійної підготовки, формується авторська спроможність майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна значущість творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    (uk) У статті розкривається сутність і значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Аналіз наукових праць з проблеми творчо-виконавської підготовки майбутніх фахівців уможливлює визначити її як системно-інтеграційне утворення, що спрямовується на розвиток творчої особистості, здатної до самовираження у різних видах музично-педагогічної діяльності. Виокремлюється спроможність до авторства, зокрема композиторсько-виконавської творчості, у процесі якої формуються професійно значущі особистісні якості майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна
    У статті розкривається соціальне значення творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. У системі професійної підготовки виокремлюється музично-теоретична підготовка, в процесі якої здійснюється композиторсько-виконавська діяльність майбутнього вчителя, формується його авторська спроможність, здатність до самовираження і самореалізації у власній творчості.