Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.(uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Conceptual foundations of development of the author’s ability of the future teacher of music(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна(uk) У статті розкривається інноваційний контекст реконструювання змісту професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта на основі розвитку його суб’єктних характеристик, зокрема авторської спроможності, як основи внутрішнього духовно-творчого саморозвитку майбутнього фахівця. У структурі творчо-виконавської підготовки виокремлюється інноваційний характер композиторсько-виконавської діяльності, визначається поняття «авторська спроможність», у процесі якої розкривається унікальний особистісний потенціал, здатність до самотворчості, самовираження і самореалізації майбутнього педагога-музиканта.Документ Розвиток музично-творчого виконавства другої половини ХVІІІ – початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Аrtyshkova, Tatiana(uk) У статті здійснюється ретроспективний аналіз процесу становлення й розвитку музично-творчого виконавства, розкривається педагогічний досвід відомих педагогів-музикантів минулого й сучасності, підкреслюється значущість музично-творчої діяльності, її важливість у розвитку особистості та застосуванні в сучасній музично-педагогічній практиці.