Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Теоретичне підгрунтя формування ціннісних орієнтацій особистості в музично-педагогічному процесі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshinska, Natalya Vasylivna(uk) Стаття присвячена питанням теоретичних основ формування ціннісних орієнтацій особистості під час навчання на музично-педагогічних та мистецьких факультетах у вищих навчальних закладах. Суспільні перетворення призводять і до зміни педагогічних завдань та цілей навчання, спрямуванням на індивідуально-ціннісне ставлення до мистецтва та до майбутньої професії. Діалогічна парадигма музичної освіти полягає у співтворчості в процесі ціннісної взаємодії між творцем та його творіння через співпереживання та співтворчість.Документ Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Свещинська, Наталя Василівна; Sveschynska, Natalia(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.