Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Формування творчо-проективних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-теоретичної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lоkareva, Julia(uk) У статті розглядаються актуальні проблеми професійного становлення майбутніх учителівмузичного мистецтва, висвітлюється потенціал різних видів музично-педагогічної діяльності, акцентується увага на формуванні творчо-проективних умінь студенів вищих навчальних мистецьких закладів.Документ Потенціал музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Lokareva, Julia(uk) У статті розглядаються актуальні проблеми професійного становлення педагогів-музикантів, висвітлюється багатий навчальний, розвивальний та творчий потенціал музично-теоретичної підготовки студентів у вищих мистецьких навчальних закладах, наголошується на поліфункціональності музично-теоретичних дисциплін у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва.Документ Особливості музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Локарєва, Юлія Валеріанівна(uk) У статті розкривається педагогічний потенціал музично-теоретичних дисциплін, особливості музично-теоретичної підготовки у вищих мистецьких навчальних закладах.Документ Лекційно-просвітницька практика майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Локарєва, Юлія ВалеріанівнаУ статті проаналізовані засоби активації професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва, фокусується увага на організації лекційно-просвітницької практики, в процесі якої у студентів формуються важливі для майбутньої музично-педагогічної діяльності професійно-особистісні якості, лекційно-виконавські уміння, організаторські здібності, розширюється музикознавчий тезаурус та формується художньо-педагогічна культура.