Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
20 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Термінологічний словник-довідник з художньої культури(2020) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаДокумент Навчально-методичний посібник з курсу «Художня культура України»(2021) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаДокумент Методичні рекомендації до вивчення курсу «Художня культура з методикою викладання»(2011) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаДокумент Програма й методичні рекомендації до вивчення курсу «Зарубіжна художня культура»(2018) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаДокумент Формування й розвиток інтелектуальних здібностей учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Kurkina, Snezhana Vitalievna(ua) У статті проаналізовано різні підходи й погляди щодо можливостей ефективного розвитку інтелектуальних здібностей учнів початкових класів на уроках музичного мистецтва. У цьому контексті автор підкреслює особливе значення музики, творчої й виконавської діяльності. Зроблено висновки, що систематичні й цілеспрямовані уроки музичного мистецтва сприяють інтелектуальному й емоційному розвитку дітей, прискорюють процеси дорослішання й соціалізації.Документ Професійна компетентність як фактор здатності до праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Витальевна; Kurkina, Snezhana Vitalievna; Журавльов, Віталій Максимович; Журавльов, Віталій Максимович; Zhuravlev, Vitaliy Maksimovich(uk) У статті обґрунтовано, що на початку ХХІ століття роль професійних знань, умінь і навичок значно зросла в усіх сферах діяльності. Необхідність впровадження наукоємних технологій викликала зростання вимог й появу нових критеріїв до професійності фахівців у будь-яких галузях праці. В цих умовах «професійна компетентність» стає не просто додатковим, а найвагомішим фактором «здатності до праці».Документ Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna(uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.Документ Специфіка формування естетичних і моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Витальевна; Kurkina, Snizhana Vitaliyivna(uk) У запропонованій статті розглянуто проблему формування естетичних й моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури. Доведено, що створення сприятливого освітнього й естетичного середовища у безпосередньому оточенні старшокласників стимулює формування позитивних естетичних й моральних цінностей, надає можливості якнайширше використовувати виховний потенціал мистецтва на уроках художньої культури.Документ Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitaliivna(uk): У даній статті автор досліджує особливості пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва й показує шляхи й методи ефективного розвитку особистості засобами музичного мистецтва. Автор вказує, що правильно організована пізнавальна діяльність на уроках музики здатна стимулювати процеси мислення, позитивно впливає на формування таких операцій як аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення тощо.Документ Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті розглядається специфіка театру як виду мистецтва, обгрунтовуються принципи використання виховного впливу театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. Досліджуються особливості проведення театрально-творчої роботи з учнями початкової, середньої школи, старшокласниками.