Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
21 результатів
community.search.results.head
Документ Інтерпретація міфологічних образів у творчості українських художників ХХ – початку ХХІ століття(2017) Кириченко, Олена Іванівна; Дашенко, О. Г.Документ Специфіка сучасної світової художньої фотографії в системі візуальної культури(Міжнародний гуманітарний університет, 2019) Кириченко, Олена ІванівнаДокумент Специфіка стилю ампір в провінційному тексті культури (на прикладі Єлисаветграда – центру військових поселень)(2013) Кириченко, Олена Іванівна(ua) В статті розглядаються особливості провінціального варіанту стилю ампір на прикладі Єлисаветграда – центру військових поселень південної частини України в першій половині ХІХ ст., виявляється специфіка формування художнього образу міста з появою орієнтирів на стильові ознаки пізнього класицизму. Аннотация. В статье рассматриваются особенности провинциального варианта стиля ампир на примере Елисаветграда – центра военных поселений южной части Украины в первой половине ХІХ века, выявляется специфика формирования художественного образа города с появлением ориентиров на стилевые признаки позднего классицизма. (en) The article identifies characteristics of the provincial version of the Empire style for example Elisavetgrad - the center of the military settlements souther n Ukraine in the nineteenth century, reveals the specificity of formation of the artistic image of the city and features landmarks on the late classical style attributes.Документ Формирование эстетического восприятия художественной картины мира ХХ столетия у будущих учителей изобразительного искусства(2019) Кириченко, Олена ІванівнаДокумент Цифровое искусство: способ коммуникации или средство новой художественной образности?(2018) Кириченко, Олена Іванівна(en) In the article the specificity of digital art is considered, the terminological categories that are used for its characterization; the article defines the communicative possibilities and means of creating artistic imagery in the digital reality through special ways of communication in the media space, as well as the specific expressive means by which digital arts works are created; the article emphasizes the novelty of the visual methods of creating works in digital format, focuses on the specifics of approaches to their analysis, which can not be based on the generally accepted aesthetic categories, since it has its own conceptual base; analysis of works created in the media format should be carried out on the basis of such categories as experimental space, simulation, database, performance, interface, interactivity, synaesthesia, which break the usual approaches to the perception and analysis of a work of art; in addition, in the methodology of the analysis of digital art, it is necessary to rely on an interdisciplinary approach and to identify the synthetic nature of imagery in the works of digital arts.Документ Digital art як інтерактивна форма освоєння сучасного культурного простору в теорії та практиці художньої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кириченко, Олена Іванівна; Кириченко, Елена Ивановна; Kirichenko, Helena Ivanovna(uk) Розглядається цифрове мистецтво як особлива інтерактивна форма мистецтва новітніх технологій, яка здатна підвищити високу мотивацію і творчий потенціал в навчальному процесі. Цифрове мистецтво має ряд основоположних принципів, серед яких основними є інтерактивність і спрямованість на комунікацію. Виявляються можливості використання деяких форм digital art, де майбутні фахівці зможуть реалізувати свої творчі здібності в нетрадиційних художніх практиках, використовуючи вже набуті навички та знання під час навчання живопису та рисунку.Документ Роль композиції при створнні архітектурного рисунку студентами художньо-графічного відділення(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кухаренко, Наталія; Кириченко, Олена Іванівна(uk) У статті розглядається роль композиції, яка є фундаментом при створенні рисунку. Вивчення композиції – одне з найважливіших завдань майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Визначається поняття композиції, аналізується методика вивчення її основ при створенні архітектурного рисунку.Документ Прийоми оздоблення архітектури Житомира періоду кінця ХІХ - початку ХХ століття(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кошарова, Юлія; Русіна, Аліса; Кириченко, Олена Іванівна(uk) У статті на прикладах окремих будівель історичної архітектури Житомира розглядається специфіка оздоблення архітектури наприкінці ХІХ - початку ХХ століття, в період панування в провінційних містах стилів еклектика і модерн. Визначені поняття «еклектика», «історизм», «модерн», проаналізовані відомі архітектурні пам’ятки Житомира, підкреслені особливості провінційного варіанту стильових рис.Документ О. Осьмьоркін і Д. Штеренберг: паралелі і перетини(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кравченко, Світлана; Кириченко, Олена Іванівна(uk) У статті розглядається специфіка творчих пошуків і художніх відкриттів двох видатних живописців, які мають українське походження і які сформувались як видатні представники авангардного мистецтва, – Олександра Осмьоркіна та Давида Штеренберга. Художники зазнали слави і знищення, мали послідовників і учнів, прагнули відстоювати свободу творчості і право шукати виразність мистецтва саме у мистецтві, а не в ідеологічних програмах.Документ Композиційне мислення Давида Штеренберга(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Балах, Дарія; Кириченко, Олена Іванівна(uk) У статті розглядаються новаторські пошуки відомого художника-авангардиста Давида Штеренберга, який народився в Житомирі, а визнання набув у Парижі та післяреволюційній Росії. Виявляються особливості композиційного мислення митця, його пошуки виразності натюрморту завдяки оригінальності постановок, трактування простору та колористичного вирішення.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »