Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
19 результатів
community.search.results.head
Документ Ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(КОД, 2018) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didich, Galina Stepanivna(uk) У статті автором зроблена спроба розкрити ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.Документ Сутність феномену вокально-хорового виховання школярів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didych, Galina Stepanivna(uk) У статті розкривається сутність феномену проблеми вокально-хорового виховання школярів, яке сприяє розвитку фантазії, уяви учнів, розвитку їхніх музично-вокальних здібностей, розкриттю їхньої особистості та творчих можливостей, а також допомагає у вихованні здатності сприймати, переживати, розуміти й цінувати прекрасне в мистецтві, природі, у суспільних відносинах, що є необхідною ланкою в системі всебічного виховання. Вокально-хорове виховання є дієвим засобом музично-естетичного виховання школярів, яке розвиває музикальність, пам’ять, мислення, мовлення, сприйняття та інші якості.Документ Вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі ХХ століття(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didych, Halina Stepanivna(uk) У статті розглядається та обґрунтовується вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі 20-х років ХХ століття та характеризується його симфонічна творчість.Документ On problem of formation of national consciousness of personality of future teachers of musical art(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Didych, Halina Stepanivna; Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна(uk) У статті розглядаються теоретичні основи проблеми формування національної самосвідомості особистості; на основі вивчення наукової літератури проаналізовано феномен національного у самосвідомості людини як теоретичну світоглядну проблему; уточнено сутність поняття «національна самосвідомість», з’ясовано, що являється її першоосновою та визначені структурні елементи національної свідомості людини.Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Природа як засіб музично-естетичного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядаються теоретичні аспекти музично-естетичного виховання молодших школярів засобами природи в музиці, а також визначаються об’єктивні та суб’єктивні передумови формування у них повноцінного естетичного ставлення до природного середовища та до його музичного відображення у творах.Документ Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.Документ The issue of musical and performing mastery in the scientific literature(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Didych, Halyna Stepanivna; Дидыч, Галина Степвновна; Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті розглядається сутність музично-виконавської підготовки як творчого процесу і визначаються основні компоненти структури виконавської майстерності.Документ Зміст і структура процесу музичного сприймання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Дідич, Галина Степанівна; Diduch, Halyna(uk) У статті розглядаються зміст і структура процесу музичного сприймання, який включає чимало окремих особливостей, компонентів, стадій, елементів, функцій, дій, складових частин, котрі органічно взаємодоповнюють і взаємообумовлюють одна одну.Документ Сутність процесу музичного сприймання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається сутність процесу музичного сприймання, проаналізовані теоретичні дослідження даної проблеми, виділені функції музичного сприймання (комунікативна, конкретна), визначені структура, стадії музичного сприймання та рівні діяльності слухача, спрямовані на осягнення художнього змісту музичного твору.