Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Гарбузенко, Лариса Володимирівна(uk) Розглянуто сутність когнітивного компоненту компетентності як системи знань та розвинутих пізнавальних процесів, що кожний зокрема і всі разом забезпечують пізнання. Метою досягнення визначених цілей обрано декоративно-прикладне мистецтво як засіб формування художньо-естетичної компетентності. Розглянута технологія процесу формування художньо-естетичної компетентності, яка містить такі етапи: підготовчий, ціннісно-орієнтаційний, інформаційно пізнавальний, художньо-творчий, діяльнісно-творчий. Охарактеризовано основні моменти формування когнітивного компоненту художньо-естетичної компетентності на інформаційно-пізнавальному етапі. Окреслено, що на інформаційно-пізнавальному етапі формуються теоретичні знання, як концептуальний засіб, розвивається емоційно-чуттєва сфера та мислення, розвивається мотивація до власної художньо-естетичної діяльності.Документ Емпіричне дослідження формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивчення декоративно-прикладного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гарбузенко, Лариса ВолодимирівнаУ статті представлені результати емпіричного дослідження формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивченні декоративно-ужиткового мистецтва. Визначено критерії та їх якісні характеристики.