Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Корекція особистості дітей та дорослих засобами музикотерапії
    (Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Гайдай, Лариса Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Мова, музика, освіта як складники національної культури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гайдай, Лариса Володимирівна; Поворозко, Людмила Андріївна; Гайдай, Лариса Владимировна; Поворозко, Людмила Андреевна; Haidai, Larysa Volodymyrivna; Povorozko, Lyudmyla Andriivna
    (uk) У статті досліджено взаємозв’язок мови, музики, освіти як складників національної культури. Здійснено порівняльний аналіз картини світу, створеної засобами мови й музики, визначено роль мови, музики й освіти у формуванні національної культури. Доведено, що ціннісна семантика категорії «національна культура» полягає не тільки в можливості узагальнити рівні ієрархії музики, але й в урахуванні позамузичної специфіки: мови, освіти й науки як культурних феноменів окремого народу.
  • Ескіз
    Документ
    Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Гайдай, Лариса Володимирівна
    (uk) У статті розкривається значущість творчо-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті наукових підходів, зокрема гуманістичного, компетентнісного, аксіологічного, інтерпретаційного, акмеологічного, зумовлених процесами модернізації вищої педагогічної освіти. Творчо-виконавська підготовка визначається як складне інтеграційне утворення, що містить інноваційну парадигму, передбачає впровадження технологій композиторської творчості і презентує компетентнісні результати, котрі можуть використовуватися в освітньому просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток сценічно-виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гайдай, Лариса Володимирівна; Калюжна, Оксана Іванівна; Гайдай, Лариса Владимировна; Калюжна, Оксана Ивановна; Haidai, Larysa; Kalyuzhna, Oksana
    (uk) У даній статті розкриваються питання розвитку сценічно-виконавської культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в контексті сучасних наукових підходів до запровадження інноваційних методів навчання у системі вищої педагогічної освіти. Розробка та апробація інноваційних методів навчання у музичній педагогіці сприятиме повноцінному засвоєнню і практичному використанню кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін професійних компетенцій, які опановує студент-музикант під час навчання у вищому навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження досвіду сценічно-виконавської культури в систему мистецької освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гайдай, Лариса Володимирівна
    У даній статті розкриваються питання розвитку сценічно-виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті сучасних наукових підходів до запровадження інноваційних методів у систему вищої педагогічної освіти (а саме - у сфері музичного мистецтва).