Наукові видання каф-ри теорії та методики фізичного виховання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/134
Переглянути
Документ Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Панченко, Галина Іванівна; Панченко, Галина Ивановна; Panchenko, Galina Ivanivna(uk) Виокремлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи, а саме: формування стійкої позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності щодо збереження здоров’я учнів; орієнтація на випереджально-прогностичну систему навчання відповідно до перспектив реформування здоров’язбережувальної складової початкової шкільної освіти; інтеграція знань студентів щодо майбутньої здоров’язбережувальної діяльності на основі валеологічного підходу. Експериментально доведено ефективність зазначених умов.