Перегляд {{ collection }} за Ключові слова "фізичне виховання"
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ В. О. Сухомлинський про фізичне виховання та зміцнення здоров'я учнів(КОД, 2018) Язловецька, Оксана Валентинівна; Язловецкая, Оксана Валентиновна; Yazlovetska, Oksana Valentуnivna(uk) У статті висвітлено погляди В. О. Сухомлинського щодо реалізації системи фізичного виховання школярів та зміцнення їхнього здоров'я. Розкрито психолого-педагогічні та гігієнічні засади організації педагогічного процесу Павлиської школи, спрямованого на розвиток здорової дитини, визначено умови зміцнення здоров’я школярів у виховній системі В. О. Сухомлинського.Документ Використання предметів та засобів пересування у фізичному вихованні дітей періоду Київської Русі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Окольнича, Тетяна Володимирівна(uk) В статі автором характеризуються такі засоби фізичного виховання в Київській Русі, як вправи з предметами (палицями, зброєю, арканом, стрільба з лука), вправи з використанням засобів пересування (верхова їзда, веслування, пересування на лижах, катання на ковзанах, санках.Документ Використання інноваційних засобів рухової активності у фізичному вихованні школярів(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Черній, Валентина ПетрівнаДокумент Вплив секційних занять з фізичного виховання на особистісну активність студентів неспеціальних факультетів педагогічного ВНЗ(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.(ua) Зроблений аналіз навчально-виховного процесу з фізичного виховання і обрано секційну модель занять. Враховуючи матеріальну базу університету, кадровий склад кафедри, а також фізкультурні інтереси студентів, заняття проводились в 14 секціях. Визначений експертами рівень особистісної активності студентів є середнім. З метою підвищення рівня особистісної активності студентів на кафедрі запропонований комплекс заходів, який містив систему змагань різного рангу, показові виступи з індивідуальних видів спорту та покращення матеріально-технічного забезпечення викладання дисципліни "фізичне виховання"; впроваджено поетапне проведення комплексних внутрівузівських змагань. По завершенні експерименту повторно визначався рівень особистісної активності студентів в процесі занять, який згідно з експертними оцінками мав тенденцію до покращення (Р<0,05). Запровадження у навчально-виховний процес цілеспрямованого комплексу заходів дало змогу досягти позитивної динаміки змін рівня особистісної активності студентів неспеціальних факультетів педагогічного ВНЗ під час секційних занять з фізичного виховання.Документ Динаміка успішності студентів неспеціальних факультетів цдпу з фізичного виховання в секції фітнесу(ФОП Озеров Г. В., 2018) Миценко, Євген ВікторовичДокумент Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»(ХДАФК, 2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено можливості використання платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання». Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види діяльності та ресурси.Документ Діяльність спортивного клубу «Буревісник» КДПУ імені Володимира Винниченка(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Сукачов, Олександр ВолодимировичДокумент Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, A. V.(ua) Розроблено методику занять з шейпінгу в умовах секційної роботи. Через вісім місяців систематичних занять виявлено тенденцію до підвищення рівня фізичної підготовленості студенток 17 – 19 років. Встановлено недостовірні (Р>0,05) зміни за показниками швидкісних здібностей, загальної витривалості і вибухової сили. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників силової витривалості м’язів розгиначів рук і черевного пресу, а також гнучкості. Доведено позитивний вплив секційних занять з шейпінгу на показники фізичної підготовленості студенток, що, у свою чергу, сприяє підвищенню ефективності фізичного виховання у вищій школі.Документ Застосування дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» студентами факультету фізичного виховання(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.(ua) У статті розкрито структуру дистанційного курсу «Теорія і методика викладання легкої атлетики» для студентів напряму підготовки Фізичне виховання* Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Представлено організацію навчального процесу на основі поєднання традиційного та дистанційного навчання студентів. Визначено особливості застосування дистанційного навчання у процесі вивчення даного курсу: організовує самостійну роботу, поточний і підсумковий контроль якості знань студентів, забезпечує засвоєння теоретичного матеріалу, створює кращі умови для оволодіння практичним розділом навчальної програми.Документ Значення гімнастики у фаховій підготовці майбутніх вчителів фізичної культури(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Сундукова, Ірина В’ячеславівнаДокумент Контроль успішності на заняттях з фітнесу у вищому навчальному закладі(2017) Миценко, Євген Вікторович; Пихтіна, Поліна ВіталіївнаДокумент Кіровоградське відділення олімпійської академії України: історія та сучасність(«Ексклюзив-Систем», 2016) Воропай, Сергій МиколайовичДокумент Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу(НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.(uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.Документ Навчально-виховний процес у освітньому закладі спортивного профілю(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Мациборко, Ігор МихайловичДокумент Народно-побутові форми фізичного виховання в київській русі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Окольнича, Тетяна Володимирівна(uk) В статі автор аналізує народно-побутові форми фізичного виховання. Автор показує, що народно-побутові форми фізичного виховання пов’язані з повсякденним життям народу, а саме з сімейним та господарським.Документ Обгрунтування етапності процесу навчання гімнастичним вправам(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Стасенко, Олексій АнатолійовичДокумент Оздоровча спрямованість уроків фізичної культури у практиці сучасної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті проаналізовано й узагальнено практичний досвід вчителів фізичної культури та наукові дослідження вчених щодо реалізації оздоровчої спрямованості уроків фізичної культури у сучасній школі, які дозволять ефективно і цілеспрямовано застосовувати різні форми і методи фізичного виховання та сприятимуть формуванню у школярів стійкої мотивації до здорового способу життя.Документ Оздоровчі пріоритети фізичного виховання учнів у радянській школі повоєнних років(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Черній, Валентина ПетрівнаДокумент Організація самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» за допомогою портфоліо(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено результати дослідження практики організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». У ході дослідження була здійснена спроба експериментально перевірити ефективність методу портфоліо під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». Визначено види самостійної роботи, систематизовано процес організації навчально-пізнавальної діяльності студентів з предмету. Розроблена методика допомогла проаналізувати динаміку засвоєння професійних компетентностей. Результати дослідження дозволили встановити, що в експериментальних групах підвищилась якість виконання самостійної роботи, що свідчить про ефективність запровадженої методики. Ключові слова:Документ Особливості корекції недоліків фізичного розвитку і сихомоторики дітей з порушеннями розвитку(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Рацул, Анатолій Борисович; Завітренко, Долорес Жораївна(ua) У статті розкриваються дослідження провідних учених у галузі корекційної освіти з питань корекції недоліків моторної сфери дітей із затримкою психічного розвитку. У викладеному змісті виявлено загальні підходи до фізичного виховання дітей з порушеннями розвитку, з ’ясовано значення лікувальної фізичної культури для таких дітей. Досліджено рівень розробки комплексної системи фізкультурно-оздоровчої роботи.