Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Факультет педагогіки, психології та мистецтв
  3. Переглянути за ключовими словами

Перегляд за Ключові слова "a fairy tale"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Методика використання «цеглинок В. Я. Проппа» як засобу розуміння змісту казки дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Федотова, Світлана Олександрівна; Fedotova, Svitlana
    (ua) Казка – це той жанр який широко представлений у програмах для розвитку дітей дошкільного віку, а також у програмі початкової загальної освіти. Казка – це важливий засіб розвитку словесної творчості дітей, їхнього логічного мислення. Казка активізує дитячу уяву, готує дитину до майбутнього життя в реальному світі, розширює її кругозір, формує морально-етичні цінності, ставлення до світу. Народні казки складалися дорослими не для дітей. Дорослі відтворювали у казках свої міфологічні уявлення про світ, природу, людину. З часом казка втратила своє значення у житті дорослих і перейшла до дитини, до дитячого читання.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify