Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра мистецької освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 426
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Технологія підготовки майбутніх учителів до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Фурсикова, Тетяна Володимирівна(uk) У статті досліджується технологія формування готовності вчителів до застосування комп’ютерної графіки у майбутній професійній діяльностіДокумент Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ Психолого-педагогічні основи викладання світової художньої культури вшколі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті пропонується аналіз психолого-педагогічних основ викладання курсу «Світова художня культура» в школі. Досліджується вплив засобів образного впливу творів мистецтва на вирішення художньо-освітніх і загальновиховних завдань, що мають вирішуватися в рамках викладання означеного курсу.Документ Проблеми професійної підготовки музиканта-педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Гончаренко, Лариса Петрівна(uk) У статті йдеться про професійну підготовку майбутніх учителів музики в інструментальному класі. Розглядаються питання музично-виконавської і вербально інтерпретації музичних творів.Документ “Салони” В. Іздебського і новітнє західноєвропейське мистецтво у формуванні нової генерації українських художників півдня україни початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Пунгіна, Ольга Анатоліївна(uk) Інтернаціональні виставки 1909–1911 років, “Салони” В. Іздебського, відіграли величезну роль у переломі художніх смаків і світогляду студентської молоді. Вони виявилися своєрідним знаком ствердження на російському ґрунті мистецтва авангарду, піднесли престиж молодих вітчизняних художників, які нічим не поступалися західноєвропейським майстрам.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ Мистецький освітній простір як основа творчого самовираження мабутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Растригіна, Алла Миколаївна; Дьомін, Сергій Петрович(uk) В статті здійснена спроба понятійного осмислення феномену мистецького освітнього простору й обґрунтування його можливостей для творчого самовираження особистості та прослідковано його взаємозв’язок з процесом становлення і розвитку індивідуального освітнього простору майбутнього педагога-музиканта.Документ Природа як засіб музично-естетичного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядаються теоретичні аспекти музично-естетичного виховання молодших школярів засобами природи в музиці, а також визначаються об’єктивні та суб’єктивні передумови формування у них повноцінного естетичного ставлення до природного середовища та до його музичного відображення у творах.Документ Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті розглядається специфіка театру як виду мистецтва, обгрунтовуються принципи використання виховного впливу театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. Досліджуються особливості проведення театрально-творчої роботи з учнями початкової, середньої школи, старшокласниками.Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Періодизація музично-освітньої системи в Україні в другій половині ХХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті виділено чотири періоди розвитку музично-освітньої системи України в другій половині ХХ століття, пов’язані з реформуванням, перебудовою, модернізацією й інтеграцією до європейського освітнього товариства.Документ Умови розвитку естетичних смаків учасників студентських художніх колективів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович(uk) У статті йдеться про особливості формування та розвитку естетичних смаків студентів – учасників аматорських художніх колективів у рамках сучасної гуманітарно-культурологічної парадигми.Документ Форми і методи роботи над акомпанементами вокально-хорових та інструментальних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Назаренко, Марина Павлівна(uk) У статті розглядаються форми і методи концертмейстерської роботи над вокально-хоровими та інструментальними творами, визначаються їх специфічні особливості. Проводиться аналіз деяких вокальних та інструментальних творів, які застосовують у концертмейстерській підготовці студентів музично-педагогічної спеціальності.Документ Організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті розглянуто організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі факультету мистецтв та окреслено можливості їхнього ефективного функціонування в становленні духовного потенціалу сучасного фахівця.Документ Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості професійного саморозвитку майбутнього педагога-музиканта, визначаються структурні компоненти, критерії, показники готовності до саморозвитку та рівні їх прояву в професійній діяльності студентів творчого вищого навчального закладу.Документ Сучасні тенденції розвитку вітчизняної музично-педагогічної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті обґрунтовані тенденції розвитку музично-педагогічної освіти в Україні на початку ХХІ століття, пов’язані з реформуванням, перебудовою, модернізацією й інтеграцією музично-педагогічної галузі до європейського освітнього товариства.Документ Використання художньо-педагогічного аналізу в процесі сприймання програмних музичних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається специфіка художньо-педагогічного аналізу музичних творів, дається йому наукове обґрунтування й виділяються принципово важливі аспекти підходу до аналізу.Документ Методика викладання історії театрального мистецтва на уроках світової художньої культури, заняттях шкільної театральної студії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті подається методика викладання істортеатрального мистецтва на уроках світової художньо культури, заняттях театральної студії. Обґрунтовуєтьсефективність використання мультимедійних технологій процесі ознайомлення старшокласників з історією театру.Документ Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Спінул, Ігор Васильович(uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття.Документ The Origins of Art Education in Ukraine(2011) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr FedorovichThis article describes the history o f the development o f musical education and art education in the Ukraine, from ancient times to the 20th century. The author demonstrates the unique nature o f musical-pedagogical education in the Middle Ages, the Renaissance, and the Enlightenment. It is evident that interest in art education has grown and Ukrainian culture o f the 17th-19th centuries enjoys a renaissance. This interest creates an opportunity to support individual spiritual development through musical art and forms o f individual creativity. The national system education is currently developing and rethinking its approach to musical pedagogical thinking, and the special place occupied by folk music will play an important role as a foundation for musical composition training.