Кафедра філософії, політології та психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра філософії, політології та психології за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 93
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Державницькі апології Ф. Ніцше(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Стежко, Григорій Петрович; Стежко, Зоя ВасилівнаДокумент Основні підходи до оцінки сімейних змін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Фабрика, Алла АнатоліївнаДокумент Особливості відображення подій «помаранчевої революції» у свідомості міського населення центральної України (на прикладі м. Кіровограда)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Політичний дискурс арабського сходу в контексті опозиції «премодерн-модерн»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Харченко, Юлія Володимирівна Julia, KharchenkoДокумент Соціальний порядок та соціальний контроль: морально-етичні засади(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Перевозник, Лариса МихайлівнаДокумент Державність та громадянські свободи: історико-філософський аналіз(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Стежко, Григорій Петрович; Стежко, Зоя Василівна; Яцук, Володимир Васильович(uk) Розглядається діалектична взаємозумовленість держави та суспільства, владного примусу та громадянських свобод, права та відповідальності, розвитку уявлень провідних мислителів про громадянське суспільство.Документ Початкова освіта в Єлисаветграді другої половини ХІХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Люта, Оксана Миколаївна(uk) У статті досліджується специфіка розвитку початкової освіти в Єлисаветграді у другій половині ХІХ ст.Документ Участь населення у політиці в різних історичних типах суспільства: проблеми генези, місця і ролі, прогнозів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Клюєнко, Едуард Олександрович(uk) У статті проаналізовано феномен участі населення у політичних процесах за умов різних історичних типів суспільства (традиційного, індустріального, інформаційного). На основі порівняльного аналізу досліджуються проблеми генези, оцінок місця і ролі в сучасному суспільстві та прогнозу функціонування політичної участі в майбутньому.Документ Українська інтелігенція доби незалежності: стан та морально-етичні цінності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Перевозник, Лариса Михайлівна(uk) У статті робиться спроба визначення сучасного соціального стану української інтелігенції і дається загальна характеристика її морально-етичних цінностей з часу отримання незалежності Україною.Документ Формування системи громадських об’єднань України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Воєводін, Володимир Миколайович(uk) У статті на основі архівних джерел досліджується формування системи громадських об’єднань України, аналізуються основні тенденції у розвитку системи громадського представництва й самоврядування.Документ Проблеми методології історичних досліджень(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Стежко, Зоя Василівна; Стежко, Григорій Петрович(uk) Розглядається методологічний потенціал діалектики в історичних дослідженнях, її роль в інтеграції наук.Документ Політична еліта України в період трансформації суспільства: проблеми формування відповідальності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Перевозник, Лариса Михайлівна(uk) У статті робиться спроба дослідження морально-етичних проблем політичної еліти України, а саме: формування відповідальності перед суспільством у цілому та в різних її виявах.Документ Педагогічне забезпечення початкової освіти на Єлисаветградщині в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Люта, Оксана Миколаївна(uk) У статті досліджується специфіка педагогічного забезпечення початкової освіти на Єлисаветградщині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.Документ Концептуальні засади змін у внутрішньополітичному курсі КНР у період правління Ден Сяопіна(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Стадніченко, Руслан Вікторович(uk) У статті досліджуються проблеми концептуальних засад і теоретичного обґрунтування внутрішньої політики КНР з огляду на модернізацію політичної та економічної систем у період перебування при владі Ден Сяопіна (1978 – 1996 рр.).Документ Релігійний міф про царицю Савську: зміст, соціальна та світоглядна сутність(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Перевозник, Лариса Михайлівна(uk) У статті на основі релігійних, історико-філософських та наукових джерел здійснюється спроба виявлення об’єктивного змісту міфу про царицю Савську та дослідження стану відповідності релігійних вірувань того історичного періоду сучасним загальнонауковим уявленням про ранні форми релігійної свідомості й світогляду в цілому.Документ Роль і місце навчального курсу «естетика» у підготовці майбутніх учителів до національного виховання школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лавриненко, Світлана Олександрівна(uk) У статті висвітлюються можливості естетики, як філософського світоглядного знання в організації процесу підготовки майбутніх учителів до національного виховання школярів, акцентується увага на меті, завданнях,формах реалізації зазначеної проблеми.Документ Духовна культура в розвитку творчої особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шульга, Ольга АнтонівнаРозглянуто проблему впливу глобалізаційних процесів на подальший розвиток суспільства та шляхи подолання кризових проблем. Акцентовано увагу що: однією із головних проблем суспільного розвитку є недостатній рівень культури та духовності суспільства й особистості. Одним із головних шляхів підняття рівня духовної культури суспільства вбачається в поліпшенні системи освіти, в зростанні освіченості та духовності громадян. Освітянський процес у державі має бути спрямованим на духовне збагачення і творчу діяльність особистості. Ідеї Сухомлинського сьогодні цілком актуальні та пропонують оптимальні шляхи управління розвитком особистості.Документ Особливості «професійного вигорання» викладачів вищих навчальних закладів(2013) Ржевська-Штефан, Злата Олександрівна; Rzhevska-Shtefan, Z.(ua) У статті зроблено аналіз проблеми «професійного вигорання» викладачів вищих навчальних закладів. Виокремлені характерні для викладачів прояви синдрому. Встановлено, що специфіка розвитку «вигорання» у викладачів полягає в тому, що на тлі симптомів «резистенції» у них вимальовуються явно виражені прояви «виснаження», що свідчить про початок деструктивних особистісних змін і наявність негативних емоційних установок по відношенню до студентів і педагогічної діяльності. Доведено, що цей факт також свідчить про те, що психологічні захисти, які використовує викладач, вже не здатні його захистити від напруження. Підкреслюється деструктивний характер феномена вигорання як для особистості викладача, так і для професійного становлення його студентів.Документ Роль етики як науки у формуванні культури міжособистісних стосунків майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лавриненко, Світлана ОлександрівнаУ статті висвітлюються можливості етики, як філософсько світоглядного знання в організації процесу формування культури міжособистісних стосунків майбутніх вчителів, акцентується увага на гуманізації міжособистісних стосунків вчителів і учнів.Документ Проблема соціального прогнозування політичної участі(ТОВ «Інновація», 2014) Клюєнко, Едуард Олександрович