Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра мистецької освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 439
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Документ Технологія підготовки майбутніх учителів до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Фурсикова, Тетяна Володимирівна(uk) У статті досліджується технологія формування готовності вчителів до застосування комп’ютерної графіки у майбутній професійній діяльностіДокумент Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті розглядається специфіка театру як виду мистецтва, обгрунтовуються принципи використання виховного впливу театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. Досліджуються особливості проведення театрально-творчої роботи з учнями початкової, середньої школи, старшокласниками.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ Психолого-педагогічні основи викладання світової художньої культури вшколі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті пропонується аналіз психолого-педагогічних основ викладання курсу «Світова художня культура» в школі. Досліджується вплив засобів образного впливу творів мистецтва на вирішення художньо-освітніх і загальновиховних завдань, що мають вирішуватися в рамках викладання означеного курсу.Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Проблеми професійної підготовки музиканта-педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Гончаренко, Лариса Петрівна(uk) У статті йдеться про професійну підготовку майбутніх учителів музики в інструментальному класі. Розглядаються питання музично-виконавської і вербально інтерпретації музичних творів.Документ Мистецький освітній простір як основа творчого самовираження мабутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Растригіна, Алла Миколаївна; Дьомін, Сергій Петрович(uk) В статті здійснена спроба понятійного осмислення феномену мистецького освітнього простору й обґрунтування його можливостей для творчого самовираження особистості та прослідковано його взаємозв’язок з процесом становлення і розвитку індивідуального освітнього простору майбутнього педагога-музиканта.Документ Природа як засіб музично-естетичного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядаються теоретичні аспекти музично-естетичного виховання молодших школярів засобами природи в музиці, а також визначаються об’єктивні та суб’єктивні передумови формування у них повноцінного естетичного ставлення до природного середовища та до його музичного відображення у творах.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ “Салони” В. Іздебського і новітнє західноєвропейське мистецтво у формуванні нової генерації українських художників півдня україни початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Пунгіна, Ольга Анатоліївна(uk) Інтернаціональні виставки 1909–1911 років, “Салони” В. Іздебського, відіграли величезну роль у переломі художніх смаків і світогляду студентської молоді. Вони виявилися своєрідним знаком ствердження на російському ґрунті мистецтва авангарду, піднесли престиж молодих вітчизняних художників, які нічим не поступалися західноєвропейським майстрам.Документ Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Горбенко, Олена Борисівна(uk) У статті визначається роль і сутність музично-виконавської компетентності в структурі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Музично-виконавська компетентність розглядається як інтегративна професійно значуща якість майбутнього фахівця, яка визначається художньо-інтерпретаційними компетенціями у різних видах музично-виконавської діяльності (ru) В статье определяется роль и сущность музыкально-исполнительской компетентности в структуре профессиональной подготовки будушего учителя музыки. Музыкально-исполнительская компетентность рассматривается как интегративное профессионально значимое личностное качество будущего профессионала, которое определяется художественно-интерпретационными компетенциями в разных видах музыкально-исполнительской деятельности.Документ Методичні рекомендації до вивчення курсу «Художня культура з методикою викладання»(2011) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаДокумент Організація впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів як необхідна складова уроків художньої культури в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) В статті пропонуються до розгляду методи, які доцільно застосовувати в галузі педагогіки мистецтва з метою організації впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів. Зроблено спробу обґрунтування ефективності методу художньо-педагогічної драматургії в процесі підготовки і проведення уроків художньої культури в школі.Документ Використання художньо-педагогічного аналізу в процесі сприймання програмних музичних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається специфіка художньо-педагогічного аналізу музичних творів, дається йому наукове обґрунтування й виділяються принципово важливі аспекти підходу до аналізу.Документ Поетапне формування готовності до інструментально-виконавської діяльності майбутніх учителів музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Назаренко, Марина Павлівна(uk) У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності на основі інтегративного підходу, визначаються основні етапи засвоєння різножанрового та різностильового репертуару, який може використовуватися як акомпанемент до музично-ритмічних вправ та ілюстративний матеріал на уроках музики, що забезпечить готовність студентів до практичної інструментально-виконавської діяльності в закладах освіти.Документ Питання вокально-виконавської педагогіки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Валькевич, Раїса Андріївна(uk) У статті розглянуто питання з основ сценічно-виконавської діяльності в процесі адаптації майбутнього вчителя музики,виконавця та керівника творчих колективів.Документ Професійна підготовка майбутніх вчителів музики в контексті екологічної культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дерев’янко, Людмила Анатоліївна(uk) У статті розглянуто питання розвитку та охорони голосу майбутніх вчителів музики з огляду на шкідливі прояви звукової енергії в інформаційному просторі, рекомендовано деякі шляхи голосової реабілітації студентів.Документ Збереження професійного здоров’я майбутніх педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті з’ясовуються засоби педагогічної освіти, які уможливлюють збереження і зміцнення професійного здоров’я педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки. Розглядаються умови об’єднання зусиль науковців і практиків з метою розробки превентивних заходів зі збереження професійного здоров’я студентів, підвищення рівня стресостійкості майбутніх фахівців. Актуалізовано потенційні можливості співпраці мистецького факультету з іншими факультетами Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.Документ Конструктивні вміння як компонент фахової компетентності майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ніколаєнко, Людмила Григорівна(uk) У статті розглядаються поняття «конструктивна діяльність», «конструктивні вміння» як невід‘ємні компоненти професійної компетентності майбутнього вчителя музики та їхнє значення у процесі добору музичної інформації.