Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Semeniuk, O."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Вплив соціокультурних факторів на розвиток українського фейлетону
    (КОД, 2019) Семенюк, Олег Анатолійович; Semeniuk, O.
    (uk) Публіцистичні жанри доволі часто зазнають впливу кон’юнктурних факторів. Вони можуть набувати швидкої популярності або на певний час зникати з арсеналу журналістів. У пропонованій статті розглядається один із традиційних жанрів української публіцистики – фейлетон. Увага звертається на ідеологічні, культурні, економічні фактори, які вплинули на розвиток жанру, на художні характеристики текстів фейлетонів за майже сто останніх років.
  • Ескіз
    Документ
    Віддзеркалення соціальних і мовних явищ початку ХХ століття в фейлетонах Остапа Вишні
    (КОД, 2018) Семенюк, Олег Анатолійович; Semeniuk, O.
    uk) У статті розглядаються особливості соціокультурної ситуації, які зафіксувалися в текстах фейлетонів Остапа Вишні, що були написані в 19-20 роках ХХ століття. Проводяться порівняння з явищами, які притаманні українському дискурсу початку ХХІ століття. Акцентується увага на тезі про зв'язок суспільних і мовних змін, у результаті якого при повільній або циклічній трансформації суспільства, суспільні дискусії знаходять виявлення в схожих або тотожних мовних/мовленнєвих моделях. Автор як мовна особистість інтерпретує й реалізує в тексті мовні потенції, актуальні для свого часу.
  • Ескіз
    Документ
    Основні культурні й комунікативні чинники педагогічного дискурсу у вищій школі
    (2014) Семенюк, Олег Анатолійович; Semeniuk, O.; Паращук, Валентина Юріївна; Parashchuk, V.
    (uk) У статті розглянуто один із різновидів професійно зорієнтованих дискурсів – педагогічного. Зроблено акцент на його лінгвокультурній та суто комунікативній специфіці. Проілюстровано особливості у називанні учасників педагогічного процесу та формулюванні основних ціннісних орієнтирах навчання на прикладах паремій деяких європейських мов. Наголошено, що педагогічний дискурс об’єктивно виокремлюється в системі інституційних дискурсів завдяки своїм системотвірним чинникам: хронотопу (місце й час навчання), меті (соціалізація підростаючого покоління), цінностям, стратегіям (пояснення, оцінка, контроль, сприяння й організація діяльності основних його учасників).

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify