Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Kalinichenko, N."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні напрямки підготовки майбутніх учителів біології
    (2018) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, N.
    (uk) Екологічна освіта розглядається як цілісне культурологічне явище, що включає процеси навчання, виховання, розвитку особистості, основа для формування екологічної культури, вагома складова системи національного виховання учнівської та студентської молоді. Екологічна компетентність майбутніх учителів біології сьогодні визначається як здатність застосовувати екологічні знання й досвід у життєвих ситуаціях, керуючись пріоритетністю екологічних цінностей і відповідальністю за екологічні наслідки власної діяльності. Форми екологічного виховання вдосконалюються і ґрунтуються на інтерактивній взаємодії, в основі якої лежать принципи особистісно-орієнтованого навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістична спрямованість підготовки майбутніх учителів природничих наук
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, N.
    (uk) Стаття присвячена проблемам гуманістичної спрямованості підготовки майбутніх учителів природничих наук, які реалізуються через опанування майбутнім фахівцем освітніми технологіями та методиками формування ключових і предметних компетентностей учнів старшої загальноосвітньої школи; формування здатності до здійснення моніторингу професійної педагогічної діяльності та аналізу педагогічного досвіду; здатності до самоорганізації власної професійної педагогічної діяльності, рефлексії; готовності до інновацій в професійній педагогічній діяльності. Сприйняття і утвердження гуманістичного мислення базується на розумінні педагогом суспільно-економічних і політичних трансформацій, що відбуваються у соціумі, розумінні і сприйнятті тих змін, які відбуваються в особистостях вихованців, їх цінностей, потреб, мотивів, що спонукає до переосмислення своїх дій і проявляється у діалозі, співпраці, партнерстві, повазі до учня, забезпечує удосконалення педагогічного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 –2001)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, N.
    (uk) Стаття розкриває актуальні проблеми патріотичного виховання молоді в теорії і практиці відомого українського педагога В. І. Каюкова, де було започатковано цілеспрямований процес утвердження національних свідомості, традицій, культури. Навчально-виховний процес ґрунтувався на героїчних традиціях українського народу. Школа формувалася як школа-берегиня з унікальною структурою та особливою системою учнівського самоврядування.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945-2001)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, N.
    (uk) Стаття розкриває актуальні проблеми патріотичного виховання молоді в теорії і практиці відомого українського педагога В.І. Каюкова, де було започатковано цілеспрямований процес утвердження національних свідомості, традицій, культури. Навчально-виховний процес ґрунтувався на героїчних традиціях українського народу. Школа формувалася як школа-берегиня з унікальною структурою та особливою системою учнівського самоврядування.
  • Ескіз
    Документ
    Трудова підготовка дітей у шкільних закладах України (ХІХ ст.)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, N.
    (ua) У статті розкриваються процеси становлення та розвитку трудової підготовки дітей у шкільних закладах України у XIX столітті. У першій половині ХІХ століття відбулися реформи, які сприяли державній монополізації шкільної справи. Прийняті документи окреслили основні ланки в системі освіти і закріпили її становий характер. У 70-80-их роках у школах вводилися необов’язкові предмети – праця, співи. Земські діячі сприяли тому, щоб школи стали для селян джерелом корисних практичних знань з домогосподарства, ремесел, агрономії, городництва, садівництва тощо. Наприкінці ХІХ століття у багатьох школах України праця викладалася як необов’язковий предмет. У Херсонській губернії та її повітах у земських школах вивчали різні ремесла. У початкових школах з видів праці майже половина відводилась на рукоділля – 45,9%, на садівництво і городництво – 23,4% та 17,4%. На такі види праці, як бджільництво і шовківництво, – відповідно 4,6% та 3,7%. На ручну працю, бондарське, столярне та швейне ремесло припадало від 2,3% до 0,5%. У декількох школах викладалося виноградарство.
  • Ескіз
    Документ
    Хліборобська педагогіка Олександра Гіталова (27 травня 1915 – 17 березня 1994)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Калініченко, Надія Андріївна; Kalinichenko, N.
    (UA) Стаття присвячена аналізу хліборобської педагогіки відомого державного діяча, автора «Думи про хліб», Двічі Героя Соціалістичної Праці, бригадира тракторної бригади у селі Комишувате Новоукраїнського району, зачинателя руху наставників у підготовці молодої хліборобської зміни Олександра Васильовича Гіталова.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify