Перегляд {{ collection }} за Автор "Пикалюк, Роман Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Formation of Media Educational Skills of a Future Teacher in the Professional Training(2020) Пикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, R.; Semenog, O.; Semenikhina, O.; Oleshko, P.; Prima, R.; Varava, O.(en) The article deals with the solution of the problem of media education skills formation of the future teacher in the process of vocational training. The concept of “media education skills of the future teacher” is interpreted as a set of intellectual and practical actions that provide the ability of the individual to perform actions in search consciously, selection, processing, analysis, creation of media texts of different styles and genres, projecting and preparation of the results of media education activities. The groups of media-educational skills of the future teacher-dictionary are distinguished: language- communicative, analytical-interpretative, text-genre skills, information-technological, projecting. The model of media and educational skills formation of future language-teachers in the process of vocational training is developed and implemented. The model covers theoretical and methodological, substantive-procedural and diagnostic- resultant blocks, and is based on personal, competence, praxeological, cultural, text-centric approaches, involves taking into account didactic principles of interdisciplinary integration and aesthetics value of media texts. The effectiveness of the selected forms, methods and means, the result of which are formed by the ability to perceive, critically read, analyze, interpret, create media texts of different styles and genres through the creative application of professional theoretical knowledge, practical skills and techniques of media analysis, has been empirically confirmed. The sample size comprised the experimental group (EG) – 132 students and the control group (CG) – 124 students. Exclusive author’s tests were developed to confirm the validity of the results, which were processed according to Pearson’s criterion.Документ Бінарна організація елементів модальної сфери ідіолекту письменника (на матеріалі художньої прози І. Багряного)(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Пикалюк, Роман Володимирович(uk) У статті розглянуто бінарний принцип організації модальної сфери ідіолекту письменника. Бінарність визначено як чинник реалізації текстової симетрії й асиметрії. Проаналізовано основні механізми реалізації принципу бінарності в художній прозі І. Багряного.Документ Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях(2021) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті проаналізовано типові інструменти гейміфікації, що використовуються для представлення нативної реклами в онлайн-медіа. Встановлено, що гейміфікація стає трен-дом в онлайн-медіа через зміни у сприйнятті вебконтенту. Читачі сприймають текст побіжно і вихоплюють із великого масиву інформації ту, що становить для них інтерес. Встановлено, що інструменти гейміфікації в онлайн-медіа допомагають глибше засвоювати зміст матеріалів і надають контенту цікавої форми. Гейміфікація в нативній рекламі допомагає акцентувати увагу читачів на окремих матеріалах і, відповідно, реалізовувати рекламну функцію. Визначені типові ігрові формати нативної реклами: тест, гра, картки. Встановлено, що відповідно до тематичної концепції інтернет-видань у різних медіа ці формати можуть набувати різних видів. Водночас елементи гейміфікації можуть бути застосовані й у межах жанрів, які первинно не передбачають застосування ігрових механік (наприклад, експертна стаття, стаття-лайфхак тощо). Елементи гейміфікації водночас допомагають органічно поєднувати рекламний контент із журналістським й уможливлюють дотримання стандар- тів щодо журналістських жанрів. Визначено, що на вибір формату нативної реклами впливає загальна структура видання. Зокрема, представлення матеріалів ігрового формату (тест, гра тощо) в окремій рубриці дозволяє розширювати межі форматів. Якщо рубрикація у виданні здійснюється за тема-тичним принципом, гейміфіковані рекламні матеріали подаються переважно у традиційній формі, з дотриманням вимог до обраного формату.Документ Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань(2014) Пикалюк, Роман Володимирович(Uk) У етапі досліджені типологічні особливості жанру колективної монографії, визначені чинники, що впливають на змістову культуру зазначеного жанру Розглянута роль редактора у забезпеченні змістової культури.Документ Жанр наукової монографії в репертуарі сучасних українських видавництв(2016) Пикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, Roman(Uk) В статті проаналізовано тенденції випуску наукових монографій у сучасних українських видавництвах, особливості їх поєднання з іншими тематичними групами видань у репертуарі видавництв. Визначено специфіку монографій фундаментального і прикладного характеру в аспекті репертуарних стратегій видавництв.Документ Категорії симетрії й асиметрії в синергетичній організації модальної сфери ідіолекту письменника (на матеріалі художньої прози Івана Багряного)(Univerzita Palackého v Olomouci, 2014) Пикалюк, Роман Володимирович; Pykaliuk, Roman(Uk) У даній статті виявлено симетрійні і асиметрійні характеристики у модальній сфері художніх творів І. Багряного.Документ Когнітивний потенціал модальних значень у художній прозі І. Багряного(2017) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті розглянуто специфіку реалізації модальних значень у текстах художньої прози Івана Багряного у зв‘язку з особливостями їхньої концептуальної організації. Проаналізовано характер реалізації модальних значень на різних ієрархічних рівнях. Розглянуто потенціал різних модальних значень у прозових творах Івана Багряного.Документ Концептуальна система твору як чинник імплікації модальних значень(2018) Пикалюк, Роман ВолодимировичДокумент Лінгвосинергетичний підхід у дослідженні тексту і дискурсу(2016) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті розглянуто основні напрями дослідження тексту й дискурсу в руслі лінгвістичної синергетики, загальні обмеження у застосуванні методологічного апарату синергетики до аналізу зазначених категорій.Документ Механізми зворотного зв’язку у формуванні модальних комплексів художнього твору (на матеріалі художньої прози І. Багряного)(2010) Пикалюк, Роман ВолодимировичДокумент Модальна організація текстів рекламних слоганів(2018) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті досліджено типові модальні значення, що використовуються в текстах рекламних слоганів, мовні засоби їхнього вираження і прагматичний потенціал. Проаналізовано основні прагматичні контексти, що мотивують використання аксіологічних, деонтичних й алетичних значень у рекламних слоганах. Визначено принципи поєднання модальних елементів у текстах зазначеного жанру й чинники, що обмежують використання в них певних модальних значень.Документ Нативна реклама в новинних інтернет-ЗМІ: особливості поєднання рекламного і журналістського контенту(2022) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) Статтю присвячено висвітленнню явища нативної реклами як новітнього рекламного формату, що полягає в адаптації рекламного контенту до медіасередовища, в якому він розміщений. Визначено, що нативна реклама виникає й активно розвивається паралельно з розвитком онлайн-ЗМІ, в яких традиційні рекламні формати виявляються неефективними. Встановлено, що культура медіаспоживання нового покоління впливає на вибір каналів поширення нативної реклами. Серед сучасних читачів спостерігається високий попит на нішевий контент, тому комерційні публікації в нішевих виданнях викликають довіру. З огляду на це зроблено висновок, що розміщення нативної реклами в нішевих онлайн-виданнях має широкі перспективи. Однак у масових ЗМІ нативна реклама використовується обмежено і подається переважно в тематичних рубриках. Визначено, що нативна реклама в тематичних рубриках масових онлайн-ЗМІ має переважно формат спецпроєктів і спирається на традиційні журналістські жанри: інтерв’ю, аналітична стаття, репортаж. Нішеві видання ширше використовують новітні формати: життєва історія, стаття-лайфхак, підбірка. Також популярні ігрові формати публікацій: тест, генератор. Встановлено, що формати й жанри нативної реклами в нішевих онлайн-виданнях великою мірою залежать від редакційної політики ЗМІ. Переважна більшість видань використовує редакційний контент для подання нативної реклами. В окремих онлайн-ЗМІ допускається використання матеріалів рекламодавця як анонсів або новин про компанію.Документ Нативна реклама в українських нішевих онлайн-виданнях(2020) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті проаналізовані особливості поєднання рекламного і журналістського контенту в новинних інтернет-ЗМІ. З’ясовано, що представлення нативної реклами в онлайн-видан- нях визначається двома протилежними тенденціями. З одного боку, існує потреба органічно вписати комерційний контент у структуру видання, щоб зацікавити аудиторію; з другого – редакція повинна дотриматися норм чинного законодавства та журналістської етики. Окрім цього, надмірне використання нативної реклами може нести репутаційні ризики для ЗМІ. Виявлено, що належне маркування контенту дозволяє зберегти довіру до ЗМІ як до джерела інформації попри використання ним нативної реклами. Читачі, які можуть ідентифікувати комерційний контент як такий, лояльніше ставляться до видання в цілому. Проаналізовані типові способи поєднання нативної реклами з журналістським контен- том у новинних медіа. Виділено 2 типові засоби: представлення їх в окремій рубриці та мар- кування спеціальними позначками. Зазвичай обидва засоби поєднуються. Це дозволяє чита- чам ідентифікувати нативну рекламу як у системі рубрик сайту, так і в новинній стрічці, де всі матеріали з’являються по мірі їхньої публікації. Виділення нативної реклами в окрему рубрику свідчить про те, що комерційний контент передбачений концепцією видання і регулярно з’являється на сайті. Маркування нативної реклами плашками використовується з різною метою – виділити її з-поміж редакційних матеріалів або навпаки – приховати комерційний зміст контенту, щоб максимально органічно вписати його в загальну структуру видання. Виявлено, що типові засоби маркування нативної реклами в новинних виданнях мають висо- кий маніпулятивний потенціал. Зокрема, позначка “Спецпроєкт” не дозволяє ідентифікувати рекламний контент, оскільки в медійній практиці використовується і для позначення суто редакційних матеріалів.Документ Принципи поєднання модальних елементів у прозовому художньому творі(Дух і Літера, 2016) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті досліджено принципи поєднання модальних елементів у прозовому художньому творі. Визначено поняття модального комп- лексу як стабільного поєднання модальних елементів.Документ Реалізація значень аксіологічної модальності в рекламному слогані та специфіка їх перекладу(Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015) Пикалюк, Роман Володимирович(ua) У статті розглянуто роль значень аксіологічної модальності в реалізації прагматичної функції рекламного сло-гана. Визначено специфіку сприйняття аксіологічних значень в англомовному, україномовному та російськомовному середовищах. Проаналізовано типові способи відтворення аксіологічних значень при перекладі.Документ Синергетика модальностей мовно-системної організації художньої прози Івана Багряного(2012) Пикалюк, Роман ВолодимировичДокумент Сучасні тенденції випуску наукових монографій у регіональних видавництвах (на матеріалі видавництв м. Кіровограда)(2014) Пикалюк, Роман ВолодимировичУ статті здійснено аналіз сучасних тенденцій випуску одного з основних жанрів наукових видань -монографій - видавництвами міста Кіровоград. Матеріалом дослідження послужили монографії з гуманітарних наук, видані в період з 2004 по 2013 р. р. у кіровоградських видавництвах «Імекс ЛТД», «КОД», «Поліграф-терція», «Антураж-А», «Степова Еллада».