Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Набока, Борис Стефанович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Організація позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників як психолого-педагогічна проблема
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Набока, Борис Стефанович
    (uk) У статті аналізуються сутнісні характеристики психолого-педагогічних проблем в організації позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Набока, Борис Стефанович
    У статті аналізуються науково-педагогічні погляди та практична діяльність І. Г. Ткаченка щодо реалізації актуальної освітянської проблеми 50-70-х років ХХ століття - впровадження у практику роботи школи цілісної системи політехнічної освіти в контексті історичного, сучасного й перспективного розвитку освіти і педагогічної науки в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Пізнавальна діяльність як основа розвитку особистості учня
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Набока, Борис Стефанович
    (uk) У статті аналізуються проблеми наукових основ організації навчального процесу: теорії навчання (дидактики), діяльнісного підходу, мотивації учіння, навчально-пізнавальній діяльності, активізації пізнавальної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів в контексті формування загальнонавчальних умінь
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Набока, Борис Стефанович
    У статті аналізуються науково-теоретичні аспекти формування в учнів загальнонавчальних умінь на засадах компетентнісного підходу.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Набока, Борис Стефанович
    (uk) У статті аналізуються гносеологічні та загальнометодологічні принципи моделювання системи освіти в контексті реалізації її стратегічних цілей.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify