Перегляд {{ collection }} за Автор "Мороз, Іван Олексійович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Віртуальна реальність як складова освітнього середовища у формуванні особистості студента(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Величко, Степан Петрович; Мороз, Іван ОлексійовичАналізуються сучасні проблеми запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці висококваліфікованих фахівців за обраним напрямом у вищому навчальному закладі. Виокремлюється серед них створювана засобами комп’ютерної техніки віртуальна реальність, яка у навчально-виховному процесі суттєво доповнює природне педагогічне середовище у закладах освіти. Висвітлюються можливості формування еколого-інформаційної культури студента з метою навчання та розвитку його особистості у ході взаємообумовленого поєднання реального і віртуального у навчальному процесі.Документ Методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільній фізичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Величко, Степан Петрович; Іваній, Володимир Степанович; Мороз, Іван Олексійович; Ткаченко, Юлія Анатоліївна; Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.; John, V. S.; Frost, I. A.; Tkachenko, Y. A.(uk) Автори статті переконливо доводять, що така нова наукова галузь, як нанотехнології, є пріоритетним науковим напрямком розвитку технологій у ХХІ столітті. Доводиться, що актуальність цієї галузі не викликає сумнівів. Відтак, підготовка майбутніх фахівців у галузі нанотехнологій повинна передбачати ознайомлення учнів із основами нанотехнологій уже у загальноосвітній школі і має стати актуальним завданням шкільної фізичної освіти.Поряд із зазначеним сучасні обставини, що пов’язані із постійним реформуванням та вдосконаленням змісту і методики навчання фізики в середній школі у світлі вимог науково-технічного прогресу, породжують і вельми вагому для шкільної освіти суперечність між потребою формування уявлень про нанотехнології в учнів і недостатньою розробленістю низки методичних питань, які пов’язані як зі змістом, так і з процесом представлення їх у шкільній фізичній освіті. У статті розглянуто методичні особливості вивчення нанотехнологій у шкільному курсі фізики, що обумовлені на сьогодні можливостями розробки спеціальних курсів. Такі курси можуть бути обов’язковими у ході вивчення курсу фізики, можуть бути навчальним предметом за вибором учнів, що реалізується за рахунок шкільного компонента навчального плану. У статті даються конкретні рекомендації щодо методів, форм і засобів для такого елективного курсу. Разом з тим зазначається, що у процесі викладання подібного спецкурсу з нанотехнологій можуть бути широко запровадженні засоби інформаційно-комунікаційних технологій, як це має місце у посібнику для вчителів фізики, який рекомендовано Міністерством освіти і науки України для вивчення рідких кристалів у середній загальноосвітній школі і був відзначений у 2015 році Почесним дипломом лауреата на конкурсі «Видатні науково-практичні досягнення в освіті»Документ Створення освітніх нанокластерів для забезпечення вивчення нанотехнологій в школах та ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Величко, Степан Петрович; Мороз, Іван Олексійович; Стадник, Олександр Дмитрович; Завражна, Олена Михайлівна(uk) У статті зазначається, що нанотехнології є основою чергової технологічної революції і запорукою переходу до нового VI економічного укладу, тому розвиток наноосвіти є важливою складовою заходів з підвищення якості професійної підготовки кадрів для всіх без виключення галузей промисловості та вищої освіти України. Аналіз сучасного стану фізико-математичної, природничої та технічної освіти в Україні показує значне відставання у вивченні сучасних проривних технологій, зокрема - нанотехнологій у школах та ВНЗ. Розглядається ряд проблем різного рівня, розв’язання яких забезпечить перехід освіти та промисловості до норм сучасності.