Перегляд за Автор "Лисенко, Людмила Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Basic principles of interective language teaching(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Ludmila Olexandrivna(uk) У статті аналізується поняття взаємодія, а також розглядаються основні принципи інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції викладача, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативнихвмінь.Документ Developing the technologies of classroom activities: new technological and psychological challenges(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna; Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна(uk) Стаття присвячена психологічним аспектам розвитку видів навчальної діяльності. Увага звертається на нові можливості та виклики, з якими стикається викладач та студент у процесі викладання та вивчення іноземної мови. У статті наголошується важливість правильного створення та підтримки діяльності персоніфікованого електронного навчального середовища у процесі вивчення іноземної мови.Документ Teaching spelling techniques as an eficient tool in language learning(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna; Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна(ua) В статті розглядаються деякі теоретичні та практичні проблеми англійського правопису як складової в навчанні іноземній мові. Також запропоновані зразки завдань і вправ, спрямованих на розвиток навичок правильного правопису на різних етапах навчання.Документ Використання ІТ-технологій при вивченні англійської мови за професійним спрямуванням(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna(uk) У статті аналізуються сучасні ІТ технології навчання англійської мови при вивченні курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням», а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.Документ Збагачення словникового запасу : практичні стратегії для студентів, які вивчають англійську мову як іноземну(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Лисенко, Людмила Олександрівна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna(ua) У статті досліджуються стратегії навчання лексичних навичок, а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови у зв'язку з необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Обґрунтовано та визначено основні функції використання відповідних методів і прийомів, які значною мірою сприяють ефективному вдосконаленню лексичних навичок. Вивчення іноземних мов стає все більш зростаючою вимогою сучасної освіти. Питання ефективних методів навчання завжди широко обговорювалося у світовому освітньому співтоваристві, оскільки пошук ефективних методів є завданням першорядної важливості. Cлід зазначити, що поглиблення словникового запасу стосується того, як люди розширюють кількість слів, які вони розуміють, вивчаючи нову мову. Знання слів у другій або іноземній мові є життєво важливим, оскільки читач зможе добре розуміти написаний текст, а мовець зможе передавати основні ідеї за допомогою лексики, навіть якщо він не розуміє, як створити граматично правильне речення. Вивчаючи мову, студенти повинні зосередитися на стратегіях вивчення лексики. Основна увага приділяється пошуку перешкод, з якими стикаються студенти при вивченні лексики, та зусиллям, які можна докласти для їх подолання за допомогою інноваційних ідей для покращення вивчення та викладання лексики. Сучасні освітні технології, які використовуються для формування комунікативної компетенції студентів при вивченні іноземної мови, є найбільш продуктивними для створення освітнього середовища, що забезпечує особистісно-орієнтовану взаємодію всіх уч асників освітного процесу. Обговорюються основні стратегії ефективних методів і підходів до навчання лексичних навичок. Протягом всієї роботи ми згадуємо про важливість вдосконалення стратегій навчання лексики у викладанні іноземної мови та різні фактори, які супроводжують цей процес і від яких багато що залежить. (en) The article investigates learning strategies of teaching vocabulary skills, as well as examines the main aspects of interactive learning of a foreign language due to the need to develop and improve students' communication skills. The main functions of using appropriate methods and techniques are substantiated and determined, which significantly contribute to the efficient enhancing of vocabulary skills. Learning foreign languages seems to become more and more increasing requirement of modern education. Issue of effective teaching methods have always been widely discussed in educational world community as finding the effective ones is the task of primary importance. It should be pointed out that advancing vocabulary acquisition concerns how people expand the number of words they understand when learning a new language. Knowing words in a second or foreign language is vitally important because the reader will be able to understand the written text well and the speaker will be able to communicate basic ideas through vocabulary even if the person does not understand how to create a grammatically correct sentence. As language learners, students need to focus on vocabulary learning strategies. The focus is an effort to find obstacles faced by students in learning vocabulary and efforts that can be done to overcome with innovative ideas to improve vocabulary learning and teaching. Modern educational technologies that are used to form the communicative competence of students in learning another language are the most productive for creating an educational environment that provides a person-oriented interaction of all participants in the educational process. The principal strategies of effective methods and approaches of learning vocabulary skills are discussed. Throughout the work we mention the importance of enhancing the vocabulary learning strategies in teaching a foreign language and various factors which accompany that process and from which much depends.Документ Контрастивний аспекту вивченні фразеологічних одиниць із компонентом вогонь (на матеріалі української та англійської мов)(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Лисенко, Людмила Олександрівна(uk) У статті проведено контрастивный аналіз фразеологізмів із компонентом «вогонь» в українській та англійській мовах, а також визначено, що він відіграє першочергову роль у формуванні фразеологічного значення, оскільки виступає у ролі мотивуючого компонента семантики аналізованих фразеологізмів. У всіх досліджуваних одиницях української та англійської мов компонент «вогонь» сигналізує сему «смерть», іноді — «очищення», «витримка».Документ Лінгвокультурологічний аспект вивчення фразеологізмів української та англійської мов(КОД, 2019) Лисенко, Людмила Олександрівна; Lysenko, Liudmyla(uk) Проведений контрастивний аналіз фразеологізмів з компонентом «серце» в українській та англійській мовах показує, що вони відіграють першочергову роль у формуванні фразеологічного значення, оскільки виступають у ролі мотивуючого компонента семантики аналізованих фразеологізмів. Визначається ступінь співвідношення семантики одиниць. Наголошується на чинниках, що беруть участь у розвитку аналізованих фразеологізмів.Документ Метод проекту як пріоритетний напрям розвитку творчого потенціалу учнів ЗНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лисенко, Людмила Олександрівна(uk) Статтю присвячено особливостям та ролі методу проектів як пріоритетного напрямку розвитку творчого потенціалу учнів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Новела О. Генрі в американській літературній традиції (до 150-річчя з дня народження видатного американського письменника)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лисенко, Людмила ОлександрівнаУ статті досліджуються особливості жанру новели видатного американського письменника О. Генрі.Документ Особливості укладання анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Lyudmila Aleksandrovna(uk) Стаття містить теоретичне обґрунтування мовних кліше для укладання анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування. Для анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування часто подають стандартні формулювання, однак вони можуть виражатися як оригінальні конструкції. Розглянуті типові мовні конструкції англійською мовою актуальні для різних жанрів наукових текстів.Документ Порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з компонентом – найменуванням особи за професією (на матеріалі англійської та української мов)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лисенко, Людмила Олександрівна(UA) У статті подано порівняльний аналіз фразеологічних одиниць з компонентом – найменування особи за професією. Визначається ступінь співвідношення семантики фразеологічних одиниць. Наголошується на чинниках, що беруть участь у розвитку аналізованих фразеологізмів.Документ Проблема якості професійної підготовки американських вчителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лисенко, Людмила ОлександрівнаУ статті розглядається проблема якості професійної підготовки вчителів у США: аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки вчителя (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки вчительських кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.Документ Підвищення цифрової компетентності студентів у процесі вивчення англійської мови у вітруальному навчальному середовищі(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2025) Лисенко, Людмила Олександрівна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna(ua)У статті досліджується важливість інноваційних практик та роль цифрових технологій у навчанні англійської мови студентів вищих навчальних закладів. Питання впровадження інноваційних практик для формування у студентів потреби у вивченні англійської мови та оволодіння нею як засобом спілкування, пізнання, самореалізації та соціальної адаптації у полікультурному світі є актуальним. Вона ґрунтується на усвідомленні важливості вивчення англійської мови як засобу спілкування та пізнання в сучасному світі, підвищення конкурентоспроможності студентів у процесі економічної та соціальної євроінтеграції. У статті проаналізовано інноваційні практики викладання англійської мови студентам у цифровому середовищі вищого навчального закладу. Відповідно до поставленої мети було проаналізовано теоретичні та методичні аспекти впровадження інноваційних практик та цифрових технологій у викладання англійської мови в університеті. Виокремлено найцінніші вітчизняні та зарубіжні інноваційні практики викладання англійської мови студентам у цифровому середовищі закладу вищої освіти. Методологія дослідження ґрунтувалася на аналізі та синтезі, узагальненні науково-методичної літератури, концепцій; періодичних педагогічних видань, інтернет-ресурсів з метою систематизації сучасного педагогічного досвіду вітчизняних і зарубіжних закладів вищої освіти щодо інноваційних практик у навчанні англійської мови студентів У статті підкреслюється важливість впровадження інноваційних практик у викладанні англійської мови. Використання онлайн-платформ дозволяє студентам використовувати мобільні додатки та веб-платформи для організації інтерактивних вправ, відеоуроків, тестування та спілкування з носіями мови Віртуальна реальність має на меті створення імерсивного середовища, де студенти залучаються до віртуальних подорожей, спілкування тощо. Сучасні інноваційні практики, які використовуються для формування цифрової компетентності студентів у вивченні іноземної мови, є найбільш продуктивними для створення освітнього середовища, що забезпечує особистісно-орієнтовану взаємодію здобувачів вищої освіти. (en)The article investigates the importance of innovative practices and the role of digital technologies in teaching English to higher education students. The issue of introducing innovative practices to form students’ need to learn English and master it as a means of communication, cognition, self-realization and social adaptation in a multicultural world is relevant. It is based on the awareness of the importance of learning English as a means of communication and cognition in the modern world, increasing students’ competitiveness in the course of economic and social European integration. The article analyzes innovative practices of teaching English to students in the digital environment of a higher education institution. In accordance with the purpose, the following theoretical and methodological aspects of implementing innovative practices and digital technologies in teaching English at university were pointed out. The most valuable domestic and foreign innovative practices for teaching English to students in the digital environment of a higher education institution were highlighted The research methodology was based on the analysis and synthesis, generalization of scientific and methodological literature, concepts; periodicals, pedagogical publications, Internet resources to systematize the modern pedagogical experience of domestic and foreign higher education institutions on innovative practices in teaching English to students. The article underlines the importance of implementing the following innovative practices in English language teaching. The usage of online platforms allows students to use mobile applications and web platforms to organize interactive exercises, video lessons, testing and communication with native speakers Virtual reality aims to create an immersive environment where students are engaged in virtual travel, communication, etc. Modern innovative practices that are used to form the digital competence of students in learning foreign language are the most productive for creating an educational environment that provides a person-oriented interaction to higher education students.Документ Розвиток нових технологій для покращення аудиторної діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna(ua) У статті аналізуються сучасні технології навчання англійської мови, а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.