Перегляд {{ collection }} за Автор "Котелянец, Наталья Валерьевна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методологічні основи формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Наталья Валерьевна; Kotelianets, Natalka Valeriivna(uk) У статті розглянуто проблему формування технологічних умінь у дошкільників в теорії та практиці дошкільної освіти, розкрито сутність понять «технологічні уміння», «технологічна діяльність» відповідно до старшого дошкільного віку обґрунтовано методологічні основи, формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку, виявлені оптимальні засоби та методи формування технологічних умінь у дітей старшого дошкільного віку.Документ Проблема формування загальнотрудових умінь в спеціальній педагогіці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Котелянець, Юлія Сергіївна; Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Юлия Сергеевна; Котелянец, Наталья Валерьевна; Kotelianets, Yuliia Serhiivna; Kotelianets, Natalka Valeriivna(ua) Формування трудової діяльності, успішність якої залежить від того, наскільки учні оволоділи знаннями й уміннями, важливе для будь-якої професійної діяльності, є одним з пріоритетних напрямів виховання й розвитку молодших школярів. До складу загальнотрудових умінь належать не тільки конкретно-трудові вміння, а й узагальнені. Планування, як психічна функція, з'являється й розвивається у дітей в їх предметній діяльності. Велике значення в цьому розвитку має оволодіння дітьми вимови. У предметній діяльності, де створюються умови для планування роботи, дитина може перевірити правильність складеного плану. У міру виконання тієї чи іншої роботи учні на кожному етапі мають можливість практично співвідносити отримані результати з поставленою метою й умовами. Автори підкреслюють, що, таким чином, предметна діяльність не тільки сприяє виникненню цілеспрямованих планомірних дій, які супроводжуються промовою, а й служить фактором розвитку «планування» думки. Ключові слова: формування трудових умінь, конкретно-трудові вміння, загальнотрудові вміння, трудове навчання, учнів молодших класів, планування, розвиток мови.