Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Копотій, Вікторія Володимирівна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Відкриті Вікі-курси в освітньому процесі сучасного університету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Болилый, Василий Александрович; Копотий, Виктория Владимировна
    (uk) Стаття присвячена опису опублікованих навчальних матеріалів на Вікі-КДПУ, а саме, електронних навчальних курсів, які ми пропонуємо називати вікі-курси. Метою статті є розгляд досвіду впровадження відкритих вікі-курсів у навчальний процес в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка. Для досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз і узагальнення методичної літератури та нормативної документації з питань організації навчального процесу; вивчення і систематизація досвіду залучення вікі-курсів; аналіз ефективності «змішаного» навчання; педагогічний експеримент. У статті розглядається уніфіковане представлення про вікі-курс – шаблон навчального курсу. Наводяться результати використання вікі-курсів у навчальному процесі, приклади студентських статей і портфоліо, способи організації спілкування викладача і студентів. Загалом, використання вікі-курсів робить освітній процес більш індивідуалізованим і диференційованим за рахунок гнучких налаштувань до особистісних характеристик користувача.
  • Ескіз
    Документ
    Вікі-КДПУ. Довідник користувача
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Іванова, Людмила Володимирівна
    Навчальний посібник містить опис облаштування Вікі-КДПУ (сайту заснованому на MediaWiki) та вікі-розмітки тексту. Охоплює основні теги для оформлення статей: створення розділів статті, форматування тексту та абзаців, розміщення тексту у вигляді списків і таблиць, ілюстрування статей зображеннями, створення внутрішніх та зовнішніх гіперпосилань тощо. Навчальний посібник орієнтований на використання у навчальному процесі КДПУ.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби контролю навчальної діяльності студентів у Вікі-КДПУ
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Bolilyi, V.; Kopotiy, V.
    (ua) Стаття присвячена опису засобів контролю та моніторингу за навчальною діяльністю студентів, яка здійснюється із використанням Вікі-КДПУ. Розглядається досвід впровадження додаткового програмного продукту Extension Mediawiki Quizzer для створення тестового вікі-сайту «Вікі Тести». Наводиться опис облаштування цього сайту, організації інтерфейсу, розробленого шаблону для тестів і приклад застосування у реальному тестуванні студентів із статистикою їхніх результатів. Аналізується метод портфоліо, як засіб моніторингу і контролю роботи студентів під час вивчення вікі-курсів та проектної діяльності. У ЦДПУ вікі-технології залучаються у освітній процес уже певний час і було проведено анонімне опитування серед студентів-магістрантів для дослідження їхньої точки зору. Результати опитування показують, що вікі-курси є зручним, актуальним, сучасним, відкритим інструментом, який значно підвищує ефективність навчальної діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби контролю навчальної діяльності студентів у Вікі-КДПУ
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Bolilyi, V.; Kopotiy, V.
    (ua) Стаття присвячена опису засобів контролю та моніторингу за навчальною діяльністю студентів, яка здійснюється із використанням Вікі-КДПУ. Розглядається досвід впровадження додаткового програмного продукту Extension Mediawiki Quizzer для створення тестового вікі-сайту «Вікі Тести». Наводиться опис облаштування цього сайту, організації інтерфейсу, розробленого шаблону для тестів і приклад застосування у реальному тестуванні студентів із статистикою їхніх результатів. Аналізується метод портфоліо, як засіб моніторингу і контролю роботи студентів під час вивчення вікі-курсів та проектної діяльності. У ЦДПУ вікі-технології залучаються у освітній процес уже певний час і було проведено анонімне опитування серед студентів-магістрантів для дослідження їхньої точки зору. Результати опитування показують, що вікі-курси є зручним, актуальним, сучасним, відкритим інструментом, який значно підвищує ефективність навчальної діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Модуль обробки тестових завдань EasyTests для серверу MediaWiki
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Болілий, Василь Олександрович; Bolilyi, V.; Копотій, Вікторія Володимирівна; Kopotiy, V.; Фоменко, Катерина Сергіївна; Fomenko, K.
    (ua) У Центральноукраїнському педуніверситеті (ЦДПУ) успішно функціонує вікі-сайт Вікі-ЦДПУ, що заснований на MediaWiki. Але для повноцінної системи управління навчанням Вікі-ЦДПУ не вистачає засобів для тестування. Для MediaWiki сторонніми розробниками були створені додаткові програмні модулі, серед яких обрали Extension Mediawiki Quizzer. Після апробації виявили недоліки модуля - можна створювати тільки один тип тестового завдання (множинний вибір із однією правильною відповіддю). Для виправлення цього дефекту розробили програмний модуль для MediaWiki для тестування - EasyTests. В основу програмного коду EasyTests поклали код MediawikiQuizzer. EasyTests сумісний із сучасними браузерами, підтримує тестові завдання з відкритою відповіддю, множинний вибір із однією правильною відповіддю та множинний вибір із декількома правильними відповідями. Розроблений програмний модуль EasyTests перетворює вікі-сайт у повноцінну систему управління навчанням.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація ідей змішаного навчання засобами вікі- курсів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Bolilyi, V.; Kopotiy, V.
    (uk) Стаття присвячена опису моделі змішаного навчанняу КДПУ, що реалізована засобами відкритого освітнього сайту Вікі-КДПУ, а саме, змішаними курсами, які утворюються залученням у традиційний навчальний процес вікі-курсів. У статті розглядається змішаний курс, що побудований на застосуванні вікі-курсів у освітньому процесі університету, висвітлюється на прикладі дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» для студентів напряму підготовки «01 Освіта» освітньо -кваліфікаційного рівня «бакалавр». Під час проведення дослідження використовувалися такі методи: аналіз теоретичних джерел, досвіду практичної реалізації змішаних курсів; узагальнення та систематизація прикладів застосування електронних навчальних курсів; педагогічний екс перимент. Змішані курси дозволяють викладачам побудувати гнучкий, відкритий і прозорий процес навчання, який розширює освітні можливості студентів та сприяєформуванню у них умінь використовувати ІКТ у майбутній професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 1. Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна
    Навчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». У посібнику відображенні основні ідеї щодо організації дистанційного навчання, а саме: основні положення нормативних документів щодо впровадження дистанційного навчання у ВНЗ; теоретичні положення, опис функціональних можливостей та практичних аспектів дистанційного навчання; вправи, що забезпечують практичне оволодіння технікою дистанційного навчання, а саме, базових засад створення дистанційних навчальних курсів засобами Вікі-КДПУ та Хмарка-КДПУ.
  • Ескіз
    Документ
    Формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при розв’язуванні завдань на проектування баз даних
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Копотій, Вікторія Володимирівна; Копотий, Виктория Владимировна; Kopotiy, Viktoriia Volodymyrivna; Пузікова, Анна Валентинівна; Пузикова, Анна Валентиновна; Puzikova, Anna Valentynivna
    (ua) Стаття присвячена проблемам формування професійної компетентності вчителя інформатики у рамках компетентнісного підходу до навчання студентів. Зокрема, розглядається одна із складових професійної компетентності - аналітична компетентність. Її формування здійснюється через добір компетентнісних завдань, особливістю яких є практична спрямованість, зв’язок із реальними життєвими ситуаціями і міжпредметний характер. Компетентнісними завданнями з комп’ютерних дисциплін можуть виступати комплексні задачі прикладного характеру, для яких обов’язковим є застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. У даній роботі описано досвід формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при вивченні дисципліни «Бази даних», а також запропоновано приклад компетентнісного завдання з проектування реляційної схеми бази даних, виконання якого вимагає свідомого застосування строгих математичних методів з даної області знань.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Bolilyi, V.; Копотій, Вікторія Володимирівна; Kopotiy, V.
    (uk) Стаття присвячена проектуванню, моделюванню та розбудові інформаційного освітнього простору Кіровоградського державного педагогічного університету (КДПУ). На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної, науково-технічної літератури з проблем моделювання та розбудови інформаційного освітнього простору ВНЗ розглянуто та описано поняття «інформаційний освітній простір навчального закладу». Структура інформаційного освітнього простору КДПУ формується відповідно до освітніх потреб учасників навчального процесу, а саме, MOODLE використовується для розміщення електронних курсів. Для публікації відкритих навчально -методичних матеріалів залучається платформа Вікі-КДПУ (на базі MediaWiki) разом із Хмарка-КДПУ (на базі OwnCloud) й вікі-сайтом для тестування. Для проведення вебінарів і веб-конференцій залучається ресурс «Вебінари КДПУ». Для розповсюдження наукових і навчально-методичних публікацій викладачів університету функціонує бібліотечний сайт із електронним каталогом на базі системи «Ірбіс» та інституційним репозитарієм. Усі ресурси мають єдину систему автентифікації користувачів на основі каталогу LDAP.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify