Перегляд {{ collection }} за Автор "Козій, Ольга Борисівна"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Studying the artistic detail (based on Donna Tartt’s novel «The Goldfinch»)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Kozii, Olha Borysivna; Козій, Ольга Борисівна(ua) Роман Донни Тартт «Щиголь» – твір надзвичайно глибокий і багатогранний, що надає широкі можливості аналітичного вивчення. Через дбайливе поводження авторки із художнім часом і простором найдоцільнішим способом дослідження видається аналіз «услід за автором». Стаття присвячена дослідженню художніх деталей у романі, використовуючи аналіз «услід за автором».Документ Studying theoretic english grammar: key problems and the ways of their solution (based on the study of the noun)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Kozii, Оlhа Bоrysivna; Козій, Ольга Борисівна; Козий, Ольга Борисовна(uk): У статті розглядаються шляхи вивчення теоретичних засад граматики англійської мови; вивчаються основні труднощі, з якими стикаються студенти, які до того працювали переважно у сфері практичної граматики; запропоновано систему вправ, які б допомогли встановити зв’язки між теоретичним та практичним аспектом.Документ Білі плями на золотому персні: до питання про композиційну будову та образи роману Дж. Р. Р. Толкієна "Володар перснів"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Козій, Ольга Борисівна(UA) Незважаючи на ретельне виписування усіх предметних та пейзажних деталей, майстерно виписаний історичний фон культової книги ХХ століття - трилогії Дж. Р. Р. Толкієна "Володар перснів", у око впадає недосказаність на рівні галереї образів та композиційної побудови твору.Документ Експресивна графіка як складова мовної гри у казці Л. Керролла «Аліса в Країні Чудес»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Козій, Ольга Борисівна(uk) Стаття присвячена дослідженню графічних стилістичних засобів у казці Л.Керролла «Аліса в Країні Чудес», що є літературним та загальнокультурним феноменом. Його феноменальність полягає у майстерному поєднанні лінгвістичних та позалінгвістичних факторів, котрі творять картину художнього світу казки.Документ Образ художника-творця: порівняльний зріз (на матеріалі творів О’Генрі та Дж. Толкієна)(КОД, 2019) Козій, Ольга Борисівна; Kozii, Olha(uk) Однією з головних рис літературного простору ХХ століття є звернення митців до проблеми створення мистецтва, до особливостей творчого процесу. Стаття є спробою порівняльного аналізу новели О’Генрі «Останній листок» та казки Дж. Толкієна «Листок Ніггля». Вирішенням цієї проблеми є утвердження думки про те, що митцем є не лише той, хто творить, а й той, хто ладен зрозуміти прекрасне. Справжній шедевр живе власним життям, вибудовує світ навколо себе, є життєдайним і життєстверджуючим, перемагає смерть і переростає її межі.Документ Особливості аквафоносем в україномовних та англомовних поетичних творах(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Козій, Ольга Борисівна(uk) У статті здійснено порівняльний аналіз фоносемантичного аспекту передачі звуків води та зображення пейзажів в україномовних та англомовних поетичних творах.Документ Особливості вживання художніх засобів у сучасних пісенних англомовних текстах (на матеріалі текстів гурту «Manowar»)(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Козій, Ольга Борисівна(uk) Дослідження у галузі лінгвістики тексту є завжди актуальними, оскільки п о в’язані зі сферою, щопостійно оновлюється, поширюється за рахунок появи нових текстів художньої літератури та масової культури. Одним із цікавих та досить плідних поприщ для дослідження є сучасна музика, а саме тексти пісень. У статті проаналізовано особливості вживання художніх засобів у сучасних пісенних англомовних текстах (на матеріалі текстів рок-гурту «Manowar»).Документ Особливості функціонування засобів експресивного синтаксису у малій прозі Уільяма Фолкнера (дослідження предикативних парантетичних внесень)(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Козій, Ольга Борисівна(uk) Уільям Фолкнер, один з найвідоміших американських романістів нашого століття, отримав репутацію художника-реаліста і художника-експериментатора. Багато порушень граматичних та логічних норм, які мають місце при використанні предикативних парантетичних внесень, пояснюються прагматичною установкою письменника створити художній аналог усного розмовного мовлення. Цим пояснюється той факт, що сама структура предикативних парантетичних внесень стає прагматично значимою.Документ Особливості функціонування засобів експресивного синтаксису у малій прозі Уільяма Фолкнера (дослідження предикативних парантетичних внесень)(КОД, 2018) Козій, Ольга Борисівна; Козий, Ольга Борисовна(uk) Уільям Фолкнер, один з найвідоміших американських романістів нашого століття, отримав репутацію художника-реаліста і художника-експериментатора. Багато порушень граматичних та логічних норм, які мають місце при використанні предикативних парантетичних внесень, пояснюються прагматичною установкою письменника створити художній аналог усного розмовного мовлення. Цим пояснюється той факт, що сама структура предикативних парантетичних внесень стає прагматично значимою.Документ Постать матері у ліричних повістях І. Чендея: реалістичні та модерні елементи(2012) Козій, Ольга БорисівнаУ ліричній прозі І. Чендея найповніше проявилися неореалістичні засади його творчості. У них прозаїк простежує унікальність процесу формування людської особистості, поетизує життя та світосприйняття.Документ Проблема безсмертя у ельфійській міфології Дж.Толкієна(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Козій, Ольга БорисівнаФілософська проблема безсмертя складна й багатоаспектна, вона у тій чи іншій формі стрічається у віруваннях стародавніх народів та збереглася у сучасних світових релігіях. Доробок Дж. Толкієна є його персональною міфологією, якій притаманне неоднозначне ставлення до аспекту вічного існування.Документ Проблема сприйняття мистецтва у Романі Д.Тартт «Щиголь»(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Козій, Ольга Борисівна(uk) Роман Д.Тартт «Щиголь» став помітною літературною подією 2013 року, коли був удостоєний Пулітцерівської премії. Авторка виявляє себе тонким психологом, майстерно вживаючись у відчуття свого героя, разом із ним мандрує у часі спогадів, відстежує асоціативні зв’язки та духовну спорідненість із твором мистецтва.Документ Проблеми жіночої емансипації у творах Володимира Винниченка(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Козій, Ольга Борисівна; Kozij, Olga(uk) Жіночі образи-характери драматичних творів є своєрідним відображенням прихованих порухів душі і бажань письменника, другою частиною його єства. Жіночі образи, розглянуті в контексті літератури того часу, дають змогу дати високу оцінку спостережливості і прозорливості автора-чоловіка, що зумів надзвичайно точно і психологічно тонко передати найтонші порухи жіночої душі.Документ Творчий експеримент І. Чендея в повісті «Чорна Сальва»(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Козій, Ольга Борисівна(ua) У статті простежуються жанрові особливості повісті І. Чендея “Чорна сальва”. У творі парадоксально переплелися звертання до теми народного горя, нестатків, виявів організованої революційної боротьби, притаманне демократичній літературі, та модерне заглиблення у внутрішній світ людини, діалектика душі на фоні мозаїчної картини світу.Документ Тяжкий хрест спадковості: психофізіологічний аспект творів В. Винниченка у контексті часу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Козій, Ольга Борисівна; Kozii, Olha(uk) Творчість В. Винниченка-драматурга не можна назвати типовою. Вона зросла на специфічному ґрунті тогочасного життя, власного дуже багатопланового досвіду та еклектично засвоєних політичних, економічних, соціальних ідей. Дослідження у сфері психології та психіатрії спричинили виникнення нової проблематики. Митці-сучасники В. Винниченка звертаються до аспектів підсвідомого, комплексів, фобій, психічних захворювань. Для п’єс В. Винниченка характерні трагічні фінали, в основі яких лежать невідповідності між внутрішнім самоусвідомленням та ґендерним суспільним статусом, на межі зіткнення чоловічих та жіночих прагнень, а також через аспект спадковості, під яким розуміємо і – у вузькому розумінні – спадкові хвороби, і – у глобальному – давні, тваринні чи первісні інстинкти. Герої В. Винниченка і його сучасників ведуть боротьбу із власною сутністю у будь-якому її вияві. Однією із причин загострення цієї боротьби є процес болісного самопізнання, крізь який проходять як герої, так і автор. Із проблеми спадковості вичленовуємо проблему спадкоємності, згідно якої люди сприймаються як продукти свого часу, наслідують стиль поведінки інших. Також цю проблему можна розглядати у плані патології, певної психічної хвороби.Документ Художній світ роману Івана Чендея "Скрип колиски": людинознавчий та неоміфологічний аспекти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Козій, Ольга БорисівнаУ статті досліджується панорамний характер роману І. Чендея "Скрип колиски". Деградційна динаміка твору притаманна не певній особі, а суспільству в цілому. Майстерність прозаїка полягає в поєднанні антиалкогольного та людинознавчого аспектів.Документ Читання і аналіз автентичних текстів в процесі вивчення іноземної мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Козій, Ольга Борисівна; Козий, Ольга Борисівна; Kozii, Olha Borysivna(uk) Важливе місце у системі професійної підготовки вчителя іноземної мови займає лексична компетенція. Успішна професійна діяльність вчителя іноземної мови передбачає володіння значним обсягом лексичного матеріалу та його вільним оперуванням в процесі педагогічної діяльності. В процесі формування професійної лексичної компетенції у ВНЗ цінним джерелом інформації про культуру країни, мова якої вивчається, можуть стати тексти художньої літератури.Документ Інтертекстуальна деміургія: спроба порівняльного аналізу оповідання Дж. Р. Р. Толкієна "Листок Ніггля" та роману М.Булгакова «Майстер і Маргарита»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Козій, Ольга Борисівна(uk) Одним з найяскравіших прикладав інтертекстуального творення є роман М. Булгакова «Майстер та Маргарита». Ця стаття є спробою порівняльного аналізу твору російського письменника і казки Дж. Толкієна «Листок Ніггла», найповніше простежуються особливості деміургійного процесу. Дж. Толкієн у короткій казці оповідає долю генія, в алегоричній формі розкриває його (генія) здібності до створення та перетворення світу.