Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Коваленко, Наталія Василівна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Калькування термінів маркетингу у континуумі процесу запозичення: німецько-український аспект
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Коваленко, Наталія Василівна
    (uk) Статтю присвячено аналізу процесу калькування термінів маркетингу німецької та української мов для створення відповідних лексичних еквівалентів лакун мови перекладу.
  • Ескіз
    Документ
    Процес кореляції етапів еволюції маркетингу з його термінологічним складом
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Коваленко, Наталія Василівна
    (uk) У статті проаналізовано підходи до вивчення маркетингу як ринкової концепції та їх вплив на термінологічний склад галузі, оскільки, різниця у підходах до маркетингової парадигми, безумовно призводить до зміни актуалізаціїї його термінології.
  • Ескіз
    Документ
    Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Коваленко, Наталія Василівна
    Запозичення маркетингової терміносистеми як української, так і німецької мов є свідоцтвом їхньої активності та розвиненості. У статті розглянуто специфіку процесу запозичення та особливостей адаптації термінів досліджуваних мов.
  • Ескіз
    Документ
    Типологічні характеристики терміносистеми маркетингу німецької та української мов
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Коваленко, Наталія Василівна
    У статті розглянуті типологічні особливості терміносистеми маркетингу в німецькій та українській мовах.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify