Перегляд {{ collection }} за Автор "Иваненко, Надежда Викторовна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Education for democratic citizenship: teaching virtues and values(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) У статті визначено роль освіти у розвитку основних цінностей суспільства: демократії, прав людини, свободи, толерантності, верховенства права і міжкультурного діалогу. Метою статті є дослідження розвитку громадянської освіти та її вплив на свідомий вибір студентів долучатися до процесу становлення національної демократії, формуючи в них знання, навички, ціннісні орієнтації, моральні принципи активного і свідомого громадянства. Доведено, що громадянська освіта сприяє розвитку навичок, цінностей і установок, які необхідні для ефективної, поінформованої й активної участі в демократичних процесах.Документ Project–based learing as a way to incorporate effective foreign language teaching(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya Victorivna; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) Незалежне навчання фокусується на критерії можливостей та досвіді, необхідних для досягнення студентами самостійності, самовмотивованості та досвідченості. Воно вимагає навчальних методів, які включають, серед іншого, навчальні проекти та незалежні дослідження. Проектна робота орієнтується як на процес, так і на кінцевий результат, а також надає студентам можливість зосередитися на вільному володінні мовою та точності виконання проекту на його різних етапах. Робота над проектом потенційно мотивує, стимулює і заохочує до подолання труднощів. Це, як правило, призводить до підвищення самооцінки, самостійності та впевненості студентів, а також покращення їхніх мовних навичок, пізнавальних здібностей та змісту навчання.Документ Ґендерокомфортне виховне середовище як чинник розвитку свободи особистості(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Растригіна, Алла Миколаївна; Іваненко, Надія Вікторівна; Растрыгина, Алла Николаевна; Иваненко, Надежда Викторовна; Rastrygina, Alla Mykolaivna; Ivanenko, Nadiya Victorivna(uk) В статті актуалізується проблема ґендерної рівності в системи вітчизняної освіти і виховання, відправною позицією у вирішенні якої стають положення концепції педагогіки свободи як особливого напряму гуманістичної педагогіки, що розглядає теоретичні та практичні засади розвитку особистісної свободи вихованців на засадах ґендерної рівності, їхньої суб’єктності, здатності до свідомого й відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху й потребує проектування у виховному просторі закладів освіти відповідного ґендерокомфортного середовища, котре стимулює вияви суб’єктної активності та вільного самовизначення особистості.