Перегляд {{ collection }} за Автор "Дідич, Галина Степанівна"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ On problem of formation of national consciousness of personality of future teachers of musical art(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Didych, Halina Stepanivna; Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна(uk) У статті розглядаються теоретичні основи проблеми формування національної самосвідомості особистості; на основі вивчення наукової літератури проаналізовано феномен національного у самосвідомості людини як теоретичну світоглядну проблему; уточнено сутність поняття «національна самосвідомість», з’ясовано, що являється її першоосновою та визначені структурні елементи національної свідомості людини.Документ The issue of musical and performing mastery in the scientific literature(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Didych, Halyna Stepanivna; Дидыч, Галина Степвновна; Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті розглядається сутність музично-виконавської підготовки як творчого процесу і визначаються основні компоненти структури виконавської майстерності.Документ Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.Документ Аналіз проблеми "естетичний ідеал" у науковій літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина СтепанівнаУ статті здійснено спробу проаналізувати ступінь дослідження проблеми "естетичний ідеал" у філософській, психолого-педагогічній, культурологічній та естетичній літературі крізь призму таких категорій, як "краса", "гармонія", "ідея", "досконалість".Документ Вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі ХХ століття(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didych, Halina Stepanivna(uk) У статті розглядається та обґрунтовується вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі 20-х років ХХ століття та характеризується його симфонічна творчість.Документ Використання художньо-педагогічного аналізу в процесі сприймання програмних музичних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається специфіка художньо-педагогічного аналізу музичних творів, дається йому наукове обґрунтування й виділяються принципово важливі аспекти підходу до аналізу.Документ Вплив музично-естетичного досвіду на розвиток емоційно-образної сфери школяра(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дідич, Галина СтепанівнаУ статті розкривається вплив музично-естетичного досвіду школяра на розвиток його емоційно-образної сфери через проникнення в сутність музичного твору, що забезпечується на інтелектуально-логічному рівні діяльності музичної свідомості завдяки використанню методів наведення, спостереження, генералізації.Документ Вплив народної музики на морально-естетичне виховання школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина СтепанівнаУ статті розкривається проблема впливу народної музики на морально-естетичне виховання школярів через активізацію розумової діяльності і естетичної чутливості.Документ До питання про особливості сприймання та аналізу музики школярами підліткового віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Дідич, Галина СтепанівнаУ статті розкриваються основні особливості сприймання та аналізу музики школярами підліткового віку.Документ Зміст і структура процесу музичного сприймання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Дідич, Галина Степанівна; Diduch, Halyna(uk) У статті розглядаються зміст і структура процесу музичного сприймання, який включає чимало окремих особливостей, компонентів, стадій, елементів, функцій, дій, складових частин, котрі органічно взаємодоповнюють і взаємообумовлюють одна одну.Документ Особливості формування загальноестетичної культури підлітків засобами музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті розглядаються особливості формування загально-естетичної культури підлітків через формування свідомості, світогляду, різнобічних знань (морально-етичних, естетичних), відповідних поглядів, ідеалів, смаків, переконань, культури розумової праці.Документ Особливості формування творчої особистості школярів засобами музичного сприймання інструментальних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті розкриваються особливості формування творчої особистості школярів засобами музичного сприймання інструментальних творів шляхом музичної діяльності, творчих здібностей, творчих навичок, творчих завдань, творчого музичного мислення.Документ Природа як засіб музично-естетичного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядаються теоретичні аспекти музично-естетичного виховання молодших школярів засобами природи в музиці, а також визначаються об’єктивні та суб’єктивні передумови формування у них повноцінного естетичного ставлення до природного середовища та до його музичного відображення у творах.Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Стан аналізу музичних творів у музикознавчій літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дідич, Галина Степанівна(uk) У статті йдеться про сучасний стан аналізу музичних творів у музикознавчій літературі та виявлення трьох принципово важливих аспектів підходу до нього: з позицій естетики і музикознавства, з позицій психології сприймання, з позицій педагогіки.Документ Сутність процесу музичного сприймання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається сутність процесу музичного сприймання, проаналізовані теоретичні дослідження даної проблеми, виділені функції музичного сприймання (комунікативна, конкретна), визначені структура, стадії музичного сприймання та рівні діяльності слухача, спрямовані на осягнення художнього змісту музичного твору.Документ Сутність феномену вокально-хорового виховання школярів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didych, Galina Stepanivna(uk) У статті розкривається сутність феномену проблеми вокально-хорового виховання школярів, яке сприяє розвитку фантазії, уяви учнів, розвитку їхніх музично-вокальних здібностей, розкриттю їхньої особистості та творчих можливостей, а також допомагає у вихованні здатності сприймати, переживати, розуміти й цінувати прекрасне в мистецтві, природі, у суспільних відносинах, що є необхідною ланкою в системі всебічного виховання. Вокально-хорове виховання є дієвим засобом музично-естетичного виховання школярів, яке розвиває музикальність, пам’ять, мислення, мовлення, сприйняття та інші якості.Документ Теоретичні аспекти дослідження структури здібностей, необхідних для підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Дідич, Галина СтепанівнаУ статті розглядаються теоретичні аспекти структури творчих здібностей та визначаються особливості, показники й компонети, необхідні для підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(КОД, 2018) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didich, Galina Stepanivna(uk) У статті автором зроблена спроба розкрити ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.