Перегляд {{ collection }} за Автор "Гуртовий, Юрій Валерійович"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз енергії хвильового руху в двошарових гідродинамічних системах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Авраменко, Ольга Валентинівна; Гуртовий, Юрій Валерійович; Нарадовий, Володимир Володимирович(UA) Для різних двошарових систем отримані аналітичні вирази для оцінки енергії хвильового руху та досліджені залежності повної енергії від геометричних та фізичних параметрів систем.Документ Еволюція і асиметрія нестійких хвильових пакетів в двошаровій рідині(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Гуртовий, Юрій Валерійович(uk) Стаття присвячена проблемі поширення слабконелінійних хвильових пакетів на межі розділу двох рідких шарів з різною густиною. Виявлено і чисельно досліджено умову модуляційної стійкості слабконелінійного хвильового пакету. Встановлено, що у разі модуляційної нестійкості слабконелінійний хвильовий пакет еволюціонує в послідовність солітонів обвідної, розміри і число яких залежать від початкових умов. Врахування другого наближення для відхилення межі розділу двох рідких шарів приводить до виникнення асиметрії хвильового пакету.Документ Капілярні хвилі в двошаровій рідині(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гуртовий, Юрій Валерійович(uk) Проведений аналіз дисперсійного співвідношення для двошарової системи на наявність гравітаційних і капілярних ефектів. Показано, що групова і фазова швидкість рівні, коли фазова швидкість досягає свого мінімуму. Знайдений взаємозв’язок між фазовою та груповою швидкостями для капілярних хвиль.Документ Нелінійне рівняння Шредінгера(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Гуртовий, Юрій Валерійович(uk) В статті зроблений огляд виникнення та дослідження нелінійного рівняння Шредінгера(НРШ). Подано точні розв’язки НРШ з різними типами нелінійності.Документ Прикладна спрямованість навчання теорії ймовірностей майбутніх вчителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Гуртовий, Юрій Валерійович; Лутченко, Людмила Іванівна; Яременко, Юрій Вікторович(uk) У статті розглянуто прикладну спрямованість навчання теорії ймовірностей майбутніх вчителів фізики, яка передбачає реалізацію міжпредметних з в ’язків, формування ймовірнісно-статистичного мислення майбутніх вчителів фізики і відповідної специфічної діяльності.