Перегляд {{ collection }} за Автор "Гейченко, Микола Іванович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання художньо-педагогічного аналізу в процесі сприймання програмних музичних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається специфіка художньо-педагогічного аналізу музичних творів, дається йому наукове обґрунтування й виділяються принципово важливі аспекти підходу до аналізу.Документ Народна тематика в баянній творчості видатного композитора, виконавця і педагога Володимира Зубицького(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається постать Володимира Зубицького як композитора, виконавця, педагога і здійснена спроба проаналізувати використання народної тематики в його баянній творчості.Документ Природа як засіб музично-естетичного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядаються теоретичні аспекти музично-естетичного виховання молодших школярів засобами природи в музиці, а також визначаються об’єктивні та суб’єктивні передумови формування у них повноцінного естетичного ставлення до природного середовища та до його музичного відображення у творах.Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Становлення та розвиток проблеми виконавської інтерпретації в Україні(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Гейченко, Микола ІвановичУ статті розглядаються деякі аспекти проблеми становлення та розвитку виконавської інтерпретації в Україні.Документ Сутність процесу музичного сприймання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розкривається сутність процесу музичного сприймання, проаналізовані теоретичні дослідження даної проблеми, виділені функції музичного сприймання (комунікативна, конкретна), визначені структура, стадії музичного сприймання та рівні діяльності слухача, спрямовані на осягнення художнього змісту музичного твору.Документ Фольклорні джерела в баянній творчості Володимира Зубицького(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті здійснена спроба проаналізувати фольклорні джерела, які лягли в основу баянної творчості Володимира Зубицького.