Перегляд {{ collection }} за Автор "Габелко, Олена Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Features of the organization of foreign language teaching in various-level groups of students with non-linguistic specializations as part of the technologies for the formation of soft sills(Середняк Т. К., 2023) Габелко, Олена Миколаївна; Habelko, Olena MykolayivnaДокумент Intercultural communication: problems and consequences(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Gabelko, Olena Mykolayivna; Габелко, Олена Миколаївна; Габелко, Елена Николаевна(uk) Стаття присвячена міжкультурній комунікації як культурному та соціальному явищу. У статті розглядаються найважливіші аспекти мовної комунікації та труднощі, які можуть виникнути в процесі спілкування. Особлива увага приділяється проблемам, які виникають під час комунікації.Документ Pedagogical views of V. Sukhomlyns’kyi and the development of creative personality of students in the educational process of xxi century(КОД, 2018) Кричун, Людмила Петрівна; Krychun, Liudmyla Petrivna; Габелко, Олена Миколаївна; Habelko, Olena Mykolayivna(uk) У науковій публікації розглядаються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на розвиток творчої особистості школяра крізь призму формування мовленнєвої компетентності учня ХХІ століття. Авторами запропоновано три моделі-підходи до розвитку лінгвістичної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Ці підходи було виокремлено з роздумів В. О. Сухомлинського, опублікованих у різних виданнях, та трансформовано на сучасні освітні реалії. Досліджено й підтверджено думку про те, що лінгвістичні бачення вчителя та директора Павлиської середньої школи залишаються актуальними і в наш час, незважаючи на розвиток інформаційних технологій.Документ The system of highereducation in canada(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Habelko, Olena Mykolaivna; Габелко, Олена Миколаївна; Габелко, Елена Николаевна(uk): Стаття присвячена особливостям системи вищої освіти у Канаді. Вища освіта у Канаді оптимально відповідає вимогам сучасного динамічного розвиненого світу. Вона переслідує дві головні цілі: дати людям можливість розвинути свої здібності і забезпечити суспільство знаннями і уміннями, які повинні слугувати його інтересам. Канада, як одна з найбільш розвинених країн світу, постійно піклується про вдосконалення системи вищої освіти, яка представлена різними видами коледжів, університетів.Документ До проблем гуманізації в педагогічному процесі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Габелко, Олена Миколаївна; Габелко, Елена Николаевна; Habelko, Olena Mykolayivna(uk) У статті розглядаються основні принципи та цілі гуманізації в педагогічному процесі. У науковій літературі гуманізація освіти розглядається з психолого-педагогічної, філософської та соціологічної точки зору. Велика кількість наукових працівників бере участь у вивченні різних проблем теорії та практики гуманізації освіти, проблеми вдосконалення цього процесу привертає увагу багатьох дослідників.Документ Проблема підвищення кваліфікації вчителів у США(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Габелко, Олена МиколаївнаУ статті розкривається проблема підвищення кваліфікації вчителів у Сполучених Штатах Америки, визначаються основні теоретичні підходи, які підвищують професійний рівень вчителів. Автор статті визначає найбільш ефективний професійно-освітні технології у системі підвищення кваліфікації вчителів.Документ Формування англіомовної лексичної компетентності майбутніх фахівців – економістів(РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Габелко, Олена Миколаївна; Habelko, Olena Mykolaivna(ua) Одне з наших головних завдань сьогодні – навчити студентів ефективно застосовувати різні види навичок в особистих, професійних і суспільних життєвих ситуаціях, навчити їх самостійно знаходити та аналізувати необхідну інформацію, пов'язану з наукою, розширювати необхідні знання означає вміти ділитися відповідними матеріалами, підкреслювати навички, які спрацюють у разі виникнення непередбачених, невизначених, проблемних ситуацій. Стаття присвячена проблемам навчання іншомовної професійно спрямованої лексики майбутніх студентів-економістів. Умовою отримання студентами-економістами якісного освітнього продукту у результаті професійно орієнтованого вивчення англійської мови є оволодіння ними галузевою термінологією. Зазначається, що проблеми засвоєння лексики, особливо професійно орієнтованої, пов'язані з недостатньою розробленістю сучасних технологій навчання іншомовної лексики. У статті р оз крива ю ть с я е фек ти в ні фор ми роб оти зі с туд е н та ми щ о до фо рмув а н ня ле к си ч ної к о мпе тен ці ї . Автор робить висновок, що проблема формування мовної компетенції (професійного говоріння), а саме лексичної як її складової, є досить актуальною для нашого суспільства. Тому особлива увага приділяється проблемі формування лексичної компетенції в процесі навчання іноземної мови студентів-економістів. Описано алгоритм навчання, який складається з трьох основних етапів; подано приклади завдань до вправ на закріплення вивченої лексики; показано систему роботи над уведенням і закріпленням економічної лексики. (en) One of our main tasks today is to teach students to effectively apply their various types of skills in personal, professional and social life situations, to teach them independently find and analyze the necessary information related to science, to increase their necessary knowledge means to be able to share the relevant materials, to emphasize the skills that will work in the event of unforeseen, uncertain, problematic situations. The article is devoted to the problems of teaching foreign language professionally oriented vocabulary to future studentseconomists. A condition for students-economists to obtain a high-quality educational product as a result of professionally oriented study of the English language is their mastery of industry terminology. The article reveals the problems of acquiring vocabulary, especially professionally oriented ones, are connected with insufficient development of modern technologies for teaching foreign language vocabulary. The paper highlights the effective forms of work with students while forming lexical competence. The author concludes that the problem of linguistic competence (professional speaking) formation, namely lexical as its component part, is quite relevant to our society. That is why special attention is payed to the problem of lexical competence formation in the process of teaching foreign language to students-economists. The learning algorithm is described, which consists of three main stages; examples of tasks for exercises to consolidate the studied vocabulary are given; the system of work on the introduction and consolidation of economic vocabulary is shown.