Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Баранюк, Ірина Григорівна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми сучасного дитинства
    (Мачулін, 2022) Радул, Ольга Сергіївна; Довга, Тетяна Яківна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Прибора, Тетяна Олександрівна; Цуканова, Наталія Миколаївна; Баранюк, Ірина Григорівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Андросова, Наталя Миколаївна; Шарапова, Тетяна Анатоліївна; Куркіна, Сніжана Віталіївна
    У колективній монографії викладачів Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка представлено різноманітні напрями наукових досліджень у галузі дошкільної освіти: дошкільне виховання у сучасному світі, педагогіка дитячого здоров’я, етнопедагогічні аспекти виховання дітей, гуманістичні принципи в дошкільній педагогіці, педагогічні засади раннього розвитку дітей, специфіка розвивального середовища в закладі дошкільної освіти, перцептивні методи навчання в діяльності педагога дошкільної освіти, специфіка вивчення проблеми розвитку впевненості у дошкільному віці, розвиток творчих здібностей у дошкільників засобами музичного мистецтва. Колектив авторів сподівається, що представлені у монографії праці будуть корисними для викладачів, вихователів, учителів, студентів педагогічних навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми сучасного дитинства
    (Мачулін, 2022) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Шарапова, Тетяна Анатоліївна; Андросова, Наталя Миколаївна; Мельничук, Сергій Гаврилович; Баранюк, Ірина Григорівна; Цуканова, Наталія; Прибора, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Довга, Тетяна Яківна; Радул, Ольга Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Василь Cухомлинський про засади педагогічої впливовості слова вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Ірина Григорівна
    (uk) В статті узагальнюються погляди В.О. Сухомлинського на мистецтво педагогічного слова вчителя, визначені засадничі умови формування учителя як успішної риторичної особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Василь Сухомлинський про вплив природи на розумове виховання дитини
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Ірина Григорівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі використання природи як засобу розумового виховання школярів у творчості В. Сухомлинського. Наголошується, що видатний педагог розробив теоретичні основи і запропонував систему практичних заходів стимулювання розумового виховання дітей красою природи.
  • Ескіз
    Документ
    Вчитель і суспільство : історія і сучасність
    (2024) Андросова, Наталя Миколаївна; Радул, Ольга Сергіївна; Баранюк, Ірина Григорівна; Androsova, Natalia; Radul, Olga; Baraniuk, Iryna
    (ua) У статті на основі історико-педагогічних праць, пам’яток педагогічної літератури, творів педагогів і письменників, сучасних досліджень у галузі порівняльної педагогіки здійснено короткий огляд того, як у різні періоди розвитку людства ставилися до професії учителя, яким було становище вчителя у суспільстві і яким воно є сьогодні в різних країнах світу. Досліджено ставлення до вчителів різних рівнів освіти у суспільстві, вплив релігійних уявлень, статі вчителя на ставлення до вчителя. Акцентовано увагу на умовах праці, заробітній платі вчителів, статусі вчителя в історії вітчизняної і зарубіжної педагогіки. (en) The teaching profession is one of the oldest. In the paper, we have made a brief review of whether the teaching profession was honorable in society in different periods of human development, whether it was respected in society, what the teacher’s position was and what it is now. It has been found that in the countries of the Ancient East, the authority of the teacher was undeniable for children and adults. The means of existence of the teachers was the salary and gifts for the education of the children from the parents. In India, according to religious traditions, a hierarchy of teachers was formed that performed various teaching and educational functions, and the attitude of society towards them was unequal. In Ancient Greece, in connection with the simplification of the learning process, the authority of the teacher in society decreased. The treatment of teachers of different levels of education is unequal, the salary is low, especially for primary private school teachers. During the Middle Ages, the teachers were mainly representatives of the church. It has been shown that with the development of society, education, and pedagogy, all prominent philosophers and pedagogues highly valued the importance of the teacher in society, emphasized the need for his material support. In the monuments of pedagogical thought of the Ukrainian Renaissance era, the role of the teacher in society is highly valued and requirements for teachers were set forth. The position of the teacher gradually changed in the developed world with the creation of mass schools in the nineteenth century and their inclusion in the state system. The teacher becomes a civil servant. Women are also becoming teachers. However, the position of teachers in society, especially in rural areas, and the attitude towards them was unenviable, as Ukrainian writers have written about. In the twentieth century, the teaching profession became widespread around the world. Nevertheless, even today, attitudes towards teachers vary from country to country. It depends on the peculiarities of the historical development of countries, the level of the educational institution where the teacher works, the gender of the teacher, etc., and it is manifested, in particular, in the social status, working conditions and remuneration. Nowadays, in most countries of the world, a teacher is a civil servant. Traditionally, the teaching profession is more respected in the East, in Muslim countries. In many countries around the world, even in developed ones, primary school teachers receive lower salaries.
  • Ескіз
    Документ
    Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Баранюк, Ірина Григорівна
    (uk) У статті розглядаються погляди видатних вітчизняних педагогів, класиків художньої педагогіки Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського на виховний потенціал казки. Наголошено, що професіоналізм учителя початкової школи визначається його здатністю розуміти чинники педагогічної ефективності творів художньої педагогіки.
  • Ескіз
    Документ
    Поетика творів художньої педагогіки В. Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Баранюк, Ірина Григорівна
    У статті досліджуються основні виражальні засоби творів художньої педагогіки Василя Сухомлинського. На прикладі аналізу кількох оповідань шляхом комплексного підходу доведено, що домінантними в поетиці художньо-педагогічних текстів В. Сухомлинського є два рівні: внутрішній світ твору та його підтекстова сфера.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи естетичного виховання учнів початкової школи в книзі Василя Сухомлинського «Серце віддаю дітям» та в його художній педагогіці
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Баранюк, Ірина Григорівна; Baranyuk, Iryna Hryhorivna
    (uk) У статті розкриваються принципи естетичного та морального виховання молодших школярів, вироблені Василем Сухомлинським в його відомій книзі «Серце віддаю дітям» та у власних творах художньої педагогіки. Ідеї педагога потребують особливої уваги через те, що були випробувані в практичній діяльності та є важливою складовою педагогічної системи відомого педагога. Тема естетичного виховання засобами природи є ґрунтовно розробленою В. Сухомлинським та спрямована на естетичне, а значить духовне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Баранюк, Ірина Григорівна
    Аналізуються теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського. Визначені основні вимоги, на яких ґрунтується педагогічна впливовість слова учителя. Особлива увага приділена характеристиці В. Сухомлинського як автора етичних оповідань та видатного майстра сторітеллінгу. Концепти, сформульовані у статті, можуть стати важливими складовими педагогічної риторики.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify