Перегляд за Автор "Баранюк, Ірина Григорівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми сучасного дитинства(Мачулін, 2022) Радул, Ольга Сергіївна; Довга, Тетяна Яківна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Прибора, Тетяна Олександрівна; Цуканова, Наталія Миколаївна; Баранюк, Ірина Григорівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Андросова, Наталя Миколаївна; Шарапова, Тетяна Анатоліївна; Куркіна, Сніжана ВіталіївнаУ колективній монографії викладачів Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка представлено різноманітні напрями наукових досліджень у галузі дошкільної освіти: дошкільне виховання у сучасному світі, педагогіка дитячого здоров’я, етнопедагогічні аспекти виховання дітей, гуманістичні принципи в дошкільній педагогіці, педагогічні засади раннього розвитку дітей, специфіка розвивального середовища в закладі дошкільної освіти, перцептивні методи навчання в діяльності педагога дошкільної освіти, специфіка вивчення проблеми розвитку впевненості у дошкільному віці, розвиток творчих здібностей у дошкільників засобами музичного мистецтва. Колектив авторів сподівається, що представлені у монографії праці будуть корисними для викладачів, вихователів, учителів, студентів педагогічних навчальних закладів.Документ Актуальні проблеми сучасного дитинства(Мачулін, 2022) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Шарапова, Тетяна Анатоліївна; Андросова, Наталя Миколаївна; Мельничук, Сергій Гаврилович; Баранюк, Ірина Григорівна; Цуканова, Наталія; Прибора, Тетяна Олександрівна; Ткаченко, Ольга Михайлівна; Довга, Тетяна Яківна; Радул, Ольга СергіївнаДокумент Василь Cухомлинський про засади педагогічої впливовості слова вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Ірина Григорівна(uk) В статті узагальнюються погляди В.О. Сухомлинського на мистецтво педагогічного слова вчителя, визначені засадничі умови формування учителя як успішної риторичної особистості.Документ Василь Сухомлинський про вплив природи на розумове виховання дитини(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Баранюк, Ірина Григорівна(uk) Стаття присвячена проблемі використання природи як засобу розумового виховання школярів у творчості В. Сухомлинського. Наголошується, що видатний педагог розробив теоретичні основи і запропонував систему практичних заходів стимулювання розумового виховання дітей красою природи.Документ Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Баранюк, Ірина Григорівна(uk) У статті розглядаються погляди видатних вітчизняних педагогів, класиків художньої педагогіки Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського на виховний потенціал казки. Наголошено, що професіоналізм учителя початкової школи визначається його здатністю розуміти чинники педагогічної ефективності творів художньої педагогіки.Документ Поетика творів художньої педагогіки В. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Баранюк, Ірина ГригорівнаУ статті досліджуються основні виражальні засоби творів художньої педагогіки Василя Сухомлинського. На прикладі аналізу кількох оповідань шляхом комплексного підходу доведено, що домінантними в поетиці художньо-педагогічних текстів В. Сухомлинського є два рівні: внутрішній світ твору та його підтекстова сфера.Документ Принципи естетичного виховання учнів початкової школи в книзі Василя Сухомлинського «Серце віддаю дітям» та в його художній педагогіці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Баранюк, Ірина Григорівна; Baranyuk, Iryna Hryhorivna(uk) У статті розкриваються принципи естетичного та морального виховання молодших школярів, вироблені Василем Сухомлинським в його відомій книзі «Серце віддаю дітям» та у власних творах художньої педагогіки. Ідеї педагога потребують особливої уваги через те, що були випробувані в практичній діяльності та є важливою складовою педагогічної системи відомого педагога. Тема естетичного виховання засобами природи є ґрунтовно розробленою В. Сухомлинським та спрямована на естетичне, а значить духовне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.Документ Теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Баранюк, Ірина ГригорівнаАналізуються теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського. Визначені основні вимоги, на яких ґрунтується педагогічна впливовість слова учителя. Особлива увага приділена характеристиці В. Сухомлинського як автора етичних оповідань та видатного майстра сторітеллінгу. Концепти, сформульовані у статті, можуть стати важливими складовими педагогічної риторики.