Перегляд {{ collection }} за Автор "Abramova, Oksana"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Developing Art and Graphic Skills among Future Designers : An Integrative Principle and A Methodical Model(2024) Абрамова, Оксана Віталіївна; Abramova, Oksana(ua) The authors talk about the methodological problems of training designers in transitional educational systems of postcolonial society. They solve new theoretical perspectives of integrative design teaching for future specialists. The authors aim not only to generalize the theoretical foundations, but also to create a single relatively closed model of formation of artistic and graphic skills and abilities of future designers and even offer illustrative tasks with simultaneous use of different types of social consciousness and the main (generic) types of modern design - environmental, universal. , communicative (communicative-digital) and futuristic. Achieving this goal was possible by using only theoretical methods - system analysis of literature, historical and typological observations, epistemological generalizations extrapolations within an integrative understanding of the object of transformation and pedagogical modeling. The main practical achievements of the article are the universal multilevel model, its explication and illustrative examples of the tasks of its implementation. The theoretical results of the article were a new understanding of the functionality of artifacts, the secondary nature of the aesthetic component, the integration of its practical and universal communicative functions. The article may be of interest to teachers of design departments and courses, design students, design practitioners and specialists in the field of advanced design.Документ Features of the formation of research skills of school students while working on STEM-projects(2023) Абрамова, Оксана Віталіївна; Abramova, Oksana; Vdovenko, V.; Prihodko, І.(ua) У статті розглянуто особливості формування дослідницьких умінь учнів закладів загальної середньої освіти під час проєктної діяльності. Наукова діяльність учнів виступає елементом інтеграції базових наукових знань у їхнє повсюдне життя і розвитку навичок самостійної роботи. Ця робота не лише покращує якість та глибину набуття знань, але й навчає учнів їх практичному розвитку, крім того, вона допомагає формувати у молодого покоління наукового світогляду та розвитку в них навичок наукових досліджень. Така діяльність сприяє зміцненню зв’язку між теоретичними знаннями та практичними навичками, що є етапом у підготовці школярів до подальшого професійного та особистісного розвитку. Важливим завданням у плані дослідницької роботи є визначення вимог до змісту, форм і до її організації. З цією метою у статті було проведено аналіз видів дослідницької діяльності учнів, що дало змогу визначити особливості організації такої діяльності під час роботи над інтегрованими проєктами. Організація дослідницької роботи учнів вимагає правильного визначення елементів структури та принципів формування змісту навчального матеріалу. (en) The authors of the article considered the peculiarities of the formation of research skills of students of general secondary education institutions during project activities. The scientific activity of students acts as an element of the integration of basic scientific knowledge into their everyday life and the development of independent work skills. This work not only improves the quality and depth of knowledge acquisition, but also teaches students their practical development. In addition, it helps to form a scientific worldview in the younger generation and to develop scientific research skills in them. Such activities contribute to strengthening the connection between theoretical knowledge and practical skills, which is a stage in the preparation of schoolchildren for further professional and personal development. An important task in terms of research work is the determination of requirements for content, forms and its organization. For this purpose, the authors of the article conducted an analysis of students' research activities. This made it possible to determine the peculiarities of the organization of such activities during work on integrated projects. The organization of students' research work requires the correct definition of the elements of the structure and the principles of forming the content of the educational material.Документ Modern education: key factor in global innovation in higher education(2024) Абрамова, Оксана Віталіївна; Abramova, Oksana; Maksymchuk, Anatolii; Shvets, Olena; Shtainer, Tetiana; Petrova, Inna; Inna Petrova,; Kravchenko, Nataliia(ua) Показано роль освіти в освітньому просторі вищої школи і розглянуто її як фактор глобального процесу інформатизації вищої освіти. Виокремлено головні риси сучасного суспільства та основні тенденції, що змінюють образ освіти. Розглянуто основні моделі освітнього процесу як фактору глобального процесу інформатизації вищої освіти, які побудовані на основі мережних комп’ютерних технологій. Для якісної освіти виокремлено основні критерії відбору засобів організації навчального процесу; основні дидактичні та специфічні принципи. Наголошено на позитивних рисах сучасної освіти. З метою з’ясування дієвих шляхів удосконалення вищої освіти її розглянуто як фактор глобального процесу інформатизації. Було проведено анкетування студентів різних спеціальностей у закладах вищої освіти для з’ясування головних шляхів глобальної якісної підготовки майбутніх конкурентоздатніх фахівців в інноваційномупроцесі вищої освіти. Розглянуто перспективи розвитку сучасної освіти та шляхи, засоби форми освіти, які дозволяють повністю реструктуризувати освітню галузь, удосконалити і навіть змінити освітній процес. Розкрито сутність найбільш доступних і ефективних у сьогоденні онлайн-проектів освіти. (en) The role of education in the educational space of a higher school is shown and it is measured as a aspect in the international procedure of informatization of higher education. The main features of modern society and the main trends that change the image of education are highlighted. The leading models of the educational progression as a factor of the global process of informatization of higher education, which are built based on network computer technologies, are considered. For quality education, the main criteria for selecting means of organizing the educational process are recognized; basic didactic and specific principles. Positive features of modern education are emphasized. Finding effective ways to improve higher education, is considered a factor of the global informatization process. A survey of students of various specialties in institutions of higher education was conducted to find out the key traditions of global quality training of future competitive specialists in the innovative process of higher education. The prospects for the growth of modern education and the ways and means of education, which allow for a complete restructuring of the educational sector, improve and even change the educational process, are considered. The essence of today's most accessible and effective online education projects is revealed.Документ Modern Web Design and Blog Design: Virtual Reality and Augmented Reality(2023) Абрамова, Оксана Віталіївна; Михайлова, Рада; Кравченко, Наталія; Петрова, Інна; Небесник, Іван; Софілканич, Марина; Mykhailova, Rada; Abramova, Oksana; Kravchenko, Nataliia; Petrova, Inna; Nebesnyk, Ivan; Sofilkanych, Maryna(ua)Документ Вплив освітньої автономії на якість освіти (на прикладі німецьких початкових училищ півдня України кінця ХІХ - початку ХХ ст.)(2023) Вдовенко, Вікторія; Абрамова, Оксана Віталіївна; Vdovenko, Viktoriia; Abramova, Oksana(ua) На основі архівних джерел автори зробили спробу дослідити вплив автономії німецьких початкових училищ півдня України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) на якість освіти. Перші німецькі переселенці мали досить широкі права й користувалися прихильністю імперської влади. Вони прагнули, з одного боку, до збереження своєї ідентичності, національної, культурної й общинної автономії, певного дистанціювання від органів місцевої влади, а з іншого – до участі в житті нової батьківщини. Автори стверджують, що саме через те, що німецькі поселенці тривалий час мали значну адміністративну, релігійну, в тому числі й освітню, автономію, це позитивно вплинуло на якість їхньої початкової ланки освіти. Німецькі поселенці зуміли створити широку мережу початкових шкіл, якою охопили майже всіх дітей. Також позитивно вплинув на рівень писемності серед німців збільшений термін навчання (6-7 років). Автори статті зазначають, що навчання в тогочасних німецьких школах було змішаним і охоплювало як хлопчиків так і дівчат. За цим показником рівень охоплення початковою освітою дівчат у німецьких колоніях був набагато вищим, ніж у інших національностей. Німецькі колоністські громади усвідомлювали важливість початкового всеобучу для німецьких дітей, тому вкладали значні кошти у розвиток та функціонування своїх початкових шкіл. Також установлено, що вчителі німецьких початкових училищ мали можливість більшість предметів викладати рідною мовою дітей, використовувати більш прогресивні методики навчання, часто це були унікальні авторські розробки, постійно обмінюватися передовим педагогічним досвідом, підвищувати свій фаховий рівень. Досліджено історію проведення конференцій учителів німецьких початкових училищ. На основі архівних джерел автори встановили, що саме конференції вчителів німецьких початкових училищ були першими в тогочасній Російській імперії – їх почали проводити ще у 30-х рр. ХІХ ст. Єдина перерва в їх проведенні була наприкінці 80-х – початку 90-х рр. ХІХ ст. в період посилення реакції. На думку авторів, усі ці фактори позитивно вплинули на те, що відсоток письменних серед німців був найвищим в Російській імперії. З часом німці Російської імперії поступово втрачали свої права й привілеї, а їх утиски посилювалися. Все це спричинило до появи першої могутньої хвилі еміграції німців з Росії до Канади, США, Аргентини, Бразилії.Документ Педагогічні особливості застосування сучасних освітніх технологій в процесі едукації здобувачів освіти(The University of Technology in Katowice Press, 2023) Абрамова, Оксана Віталіївна; Вдовенко, Вікторія; Бурдун, Віктор; Abramova, Oksana; Vdovenko, Viktoriya; Burdun, ViktorДокумент Формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки(2022) Абрамова, Оксана Віталіївна; Мироненко, Наталя; Abramova, Oksana; Mironenko, Natalya(ua) У статті розглядаються особливості формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки, які мають бути спрямовані на проєктно-технологічний підхід у процесі продуктивної технологічної підготовки. Визначено місце та роль формування дизайнерських умінь у системі вищої освіти, зокрема, у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання та технологій, майбутніх педагогів професійного навчання у галузі дизайну одягу. Проєктна технологія є однією з основних у роботі сучасного педагога технологічної та професійної освіти, тому в статті приділено увагу формуванню дизайнерських вмінь під час проєктно-технологічної діяльності здобувачів освіти та різних етапах реалізації власних творчих ідей.