Перегляд {{ collection }} за Ключові слова "gender"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Adaptation of the UN’s gender inequality index to Ukraine’s regions(2019) Акбаш, Катерина Сергіївна; Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Akbash, K.; Pasichnyk, N.; Rizhniak, R.(en) The article analyzes the application of Human Development Index and derivatives from it indexes that take into account the gender factor. Today this index is used both for building a country ranking on the level of human development, and for studying the situation in the regions in the context of the indicators of this index. We proceed from the fact that for the countries in which sub-national regional indicators are very diverse in different spheres it is expedient to adapt not only the index of human development, but also the indices of the development of human potential taking into account the gender factor. This article suggests an adaptation to the sub-national level of Gender Inequality Index in the United Nations (UN) basic methodology and according to the method suggested by the authors, it is provided for a revision of the system of indicators for which the index is determined. The results obtained by the authors made it possible to compare the indicators and the trends of the two options for calculating the sub-national indices with the corresponding indicators in the country of the last 10 years. The authors concluded that Gender Inequality Index indicators in the country and Gender Inequality Index indicators derived from the UN basic methodology did not reflect a rather wide sub-national disparity. The expansion of the base of the indicators for the determination of Gender Inequality Index allowed the development of a new method of the sub-national Gender Inequality Index adaptation, to clarify the GII index calculated according to the basic methodology and, therefore, to prepare more objective political, economic and social recommendations in the context of development of human potential, taking into account the gender factor.Документ Studying theoretic english grammar: key problems and the ways of their solution (based on the study of the noun)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Kozii, Оlhа Bоrysivna; Козій, Ольга Борисівна; Козий, Ольга Борисовна(uk): У статті розглядаються шляхи вивчення теоретичних засад граматики англійської мови; вивчаються основні труднощі, з якими стикаються студенти, які до того працювали переважно у сфері практичної граматики; запропоновано систему вправ, які б допомогли встановити зв’язки між теоретичним та практичним аспектом.Документ Лексичні особливості вторинних текстів (на матеріалі перекладів романів М. Мітчел “Gonewith the wind” та Дж.Голсуорсі «The forsyte saga’»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бідна, Тетяна Олександрівна(uk) У статті йдеться про гендерні особливості представлення текстових концептів Жінка та Чоловік; досліджуються лексичні розходження між текстами оригіналів та перекладів художнього твору, зумовлені гендерним фактором. Особлива увага приділяється аналізу міжстильової та стилістично забарвленої лексики.Документ Проблеми жіночої емансипації у творах Володимира Винниченка(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Козій, Ольга Борисівна; Kozij, Olga(uk) Жіночі образи-характери драматичних творів є своєрідним відображенням прихованих порухів душі і бажань письменника, другою частиною його єства. Жіночі образи, розглянуті в контексті літератури того часу, дають змогу дати високу оцінку спостережливості і прозорливості автора-чоловіка, що зумів надзвичайно точно і психологічно тонко передати найтонші порухи жіночої душі.Документ Репрезентація гендерних маркерів сучасного політичного англомовного дискурсу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лівицька, Інна Адамівна(UA) У статті розглядаються питання гендерної спрямованості політичного дискурсу в стилістичному аспекті. Пропонується аналіз гендерних маркерів та вербальних кліше формування цих маркерів в сучасному англомовному політичному дискурсі.Документ Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.