Перегляд {{ collection }} за Автор "Yaremenko, Yurii Viktorovich"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз тестових завдань для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти засобами IRT(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Яременко, Людмила Іванівна; Яременко, Людмила Ивановна; Yaremenko, Liudmyla Ivanivna; Кендюхова, Антоніна Анатоліївна; Кендюхова, Антонина Анатольевна; Kendyuhova, Antonina Anatoliivna; Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Юрий Викторович; Yaremenko, Yurii Viktorovich(uk) Стаття присвячена аналізу тестових завдань, сконструйованих для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти, засобами сучасної теорії тестування IRT, яка дала можливість визначити оцінки латентних параметрів випробовуваних і параметрів складності завдань тесту. Характеристичні криві рівня трудності завдань тесту та рівня підготовки учасників тестування були побудовані з використанням моделі Раша. Аналіз їх взаємного розташування дозволив намітити шляхи подальшого удосконалення тесту, створити паралельні варіанти тестів і сформувати систему завдань зростаючої складності (від простих, репродуктивного рівня, до проблемних, що потребують здійснення аналітико-пошукової діяльності, творчого підходу), ефективну для оцінки рівня педагогічної підготовки кожного здобувача освіти. Калібровані тестові завдання занесені в банк завдань з педагогіки і використовуються у освітньому процесі.Документ Використання інформаційно-комунікаційних технологій при зображенні фігур в геометрії(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Юрий Викторович; Yaremenko, Yurii Viktorovich; Гелевер, Ірина Геннадіївна; Гелевер, Ирина Геннадьевна; Helever, Iryna Hennadiyivn(uk) Стрімкий розвиток інформаційних технологій є одним з факторів розвитку світового співтовариства. Застосування комп'ютерної техніки робить заняття з геометрії більш яскравими та насиченими. На таких заняттях учні і студенти працюють активніше, в них розвивається допитливість, прагнення до глибшого пізнання предмету, потреба в самоосвіті, позитивне ставлення до навчання, що, безумовно, підвищує ефективність навчання. Сучасні комп'ютерні технології надають величезні можливості для забезпечення наочності на уроках. Для зображення геометричних фігур можна використовувати різні програмно-педагогічні засоби. В статті розглянуто приклад використання однієї з інтерактивних геометричних програм GeoGebra, яка дає можливість показати послідовність виконання зображень геометричних фігур. На конкретному прикладі показано динаміку побудови зображення перерізу трикутної призми.Документ Застосування програми Geogebra у процесі вивчення розділів «многогранники» та «тіла обертання»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Юрий Викторович; Yaremenko, Yurii Viktorovich; Овсянік, Тетяна Сергіївна; Овсяник, Татьяна Сергеевна; Ovsianik, Tetiana Sergiivna(uk) Школа в усі часи була і залишається своєрідною моделлю, дзеркалом, яке відбиває життя і проблеми свого суспільства. Ідея втілення інноваційних технологій в навчання передбачає досягнення мети високоякісної освіти, тобто освіти конкурентноздатної, спроможної забезпечити кожній людині умови для самостійного досягнення тієї чи іншої цілі, творчого самоутвердження у різних соціальних сферах. Інтерактивні технології у навчанні допомагають краще осмислити навчальний матеріал, розвивають комунікативні навички та активність, створюють можливості для самостійних досліджень. Одним з таких середовищ динамічної математики є GeoGebra. В статті розглянуті різнопланові функціональні можливості даного середовища, які доцільно використовувати при побудові геометричних тіл. Зокрема таких як розгортки, перерізи та комбінації геометричних тіл.