Перегляд за Автор "Tsarenko, A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методична підготовка майбутніх учителів технологій до використання мультимедійних засобів навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олександр Миколайович; Tsarenko, A.(uk) У статті обґрунтовано зміст і розглядаються методичні особливості вивчення курсу «Мультимедійні технології в технологічній освіті». У процесі розробки навчальної дисципліни реалізовані принципи відкритої освіти, зокрема на основі використання загальнодоступних сервісів Google передбачається відкритість і доступність електронних матеріалів (освітнього контенту) для майбутніх фахівців спеціальності: 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Окреслено вимоги до рівня підготовки (психолого-педагогічної, методичної і технічної) майбутніх учителів трудового навчання та технологій. У статті наведено фрагмент авторської робочої навчальної програми з курсу «Мультимедійні технології в технологічній освіті». Передбачається, що досягнення навчальних цілей змістових модулів дисципліни забезпечується спільною діяльністю викладача і студентів.Документ Методичні особливості навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Царенко, Олександр Миколайович; Tsarenko, A.; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, I.(uk) На основі аналізу проблем навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам у статті досліджуються ефективні умови становлення майбутніх фахівців, серед яких визначальними є вироблення вмінь самостійно поповнювати і творчо застосовувати набуті знання в різних практичних і педагогічних ситуаціях. Ефективними методами навчання студентів є проблемні лекції, адже вони стають активними учасниками освітнього процесу. До ефективних методик випереджувальної освіти відносяться: проблемні, інтерактивні й проектні технології, які доцільно використати на заняттях з харчових технологій. Методики випереджувальної освіти у поєднанні з мультимедійними технологіями, які забезпечують належний рівень візуалізації навчального матеріалу, сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу, в цілому. Перспективи подальших розробок ми вбачаємо у розробці методики впровадження проблемних, інтерактивних і проєктних технологій, які сприятимуть формуванню фахової компетентності та розвитку методологічної культури майбутніх вчителів.Документ Оцінювання результатів профорієнтаційної діяльності вчителя технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Царенко, Олександр Миколайович; Tsarenko, A.(uk) У статті розглядається проблема оцінювання профорієнтаційної роботи вчителя технологій за профілем «Автосправа». На основі аналізу науково-педагогічних джерел і практичного досвіду визначені критерії оцінювання результатів профорієнтаційної діяльності вчителя технологій старшої школи. Дослідженням доведено, що у процесі реалізації принципів педагогічного проектування доцільно використовувати дидактичні можливості інформаційних технологій і сучасних мережевих ресурсів. Подальші наукові пошуки доцільно спрямувати на дослідження проблеми вдосконалення дидактичного комплексу з профорієнтації, що сприятиме активізації пошуків учнями виду майбутньої трудової діяльності, який відповідає їх рівню розвитку та індивідуальним психофізіологічним можливостям.
