Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Stepanenko, Alla"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Anglizismen in der deutschen sprache
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Stepanenko, Alla; Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна
    (uk) Статтю присвячено дослідженню запозичень з англійської мови, зокрема британського та американського варіантів. Розглядаються питання виникнення англіцизмів, загальної класифікації англійських запозичень у німецькій мові. Також приділяється увага аналізу функціональних особливостей англіцизмів у лексико-граматичній системі німецької мови.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми навчання школярів другої іноземної мови в інклюзивному освітньому середовищі
    (КОД, 2019) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Stepanenko, Alla
    (uk) У статті здійснено аналіз актуальних проблем навчання дітей другої іноземної мови в інклюзивному освітньому середовищі. Зазначено сутність і зміст понять «інклюзія» та «інтеграція», обґрунтовано важливі чинники ефективної реалізації інклюзивної освіти, зокрема, навчання німецької мови як другої учнів із різним рівнем психофізичного розвитку в умовах інклюзивного освітнього середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освіти
    (КОД, 2018) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Степаненко, Алла Вячеславовна; Stepanenko, Alla
    (uk) У статті розкривається проблема підготовки учителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу сучасної школи в контексті інклюзивної освіти. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів середньої школи у взаємодії з ними.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify