Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sobol, Y."

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Optimizing service quality through resource efficiency: An analysis of some strategies for service enterprises
    (2024) Соболь, Євген Юрійович; Sobol, Y.; Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, R.; Arabov, N.; Yekimov, S.; Vasylenko, A.; Nasimov, D.; Artikov, Z.; Ismailov, B.; Kholbayev, S.
    (en) The research article explores the determinants that boost labor productivity in service companies while concurrently improving the quality of services provided to customers. The overarching objective is to secure a competitive advantage for service enterprises by optimizing their labor resources and a consequential elevation in service quality. By delving into these factors, the article aims to provide insights into the strategies employed to refine service delivery and improve the overall quality of services the enterprise offers.
  • Ескіз
    Документ
    The Digital Transformation Of The Most Dynamic Region In The World (China, Malaysia, India) As A Key Factor In Economic Development Within The Context Of INDUSTRY 5G: Trends, Challenges, And Strategies
    (ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Олексенко, Роман Іванович; Oleksenko, R.; Voronkova, V.; Nikitenko, V.; Sobol, Y.; Zelenin, Y.; Kravchenko, O.; Levchenko, L.; Yukhymenko, N.
    (ua) This article examines the digital transformation accompanying the rapid economic growth in China, Malaysia, and India—three of the most dynamic countries in the world. It explores how this transformation impacts various sectors, including the economy, politics, and technology, particularly within the context of the 5G industry. The study employs the Agile methodology, known for its flexibility and self-organization, to illustrate how these countries adapt to digitalization challenges faced by both government and business communities. Forecasting and modeling techniques are used to elucidate the strategies employed to overcome these challenges. The main drivers of digital transformation in this rapidly developing region include a strong emphasis on technological advancements, artificial intelligence (AI), cybersecurity, biotechnology, and the green and blue economies. These factors present numerous opportunities for digital transformation across all industries, accelerating innovation and boosting productivity. China, Malaysia, and India are setting ambitious goals for their 5G network development strategies to ensure innovative growth, security, and competitiveness. The article also highlights the future prospects for digital transformation in these countries and their potential role in the global digital landscape.
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративно-юрисдикціна діяльність державної аудиторської служби України при здійсненні правового фінансового контроль у сфері оборонно-промислового комплексу
    (2023) Соболь, Євген Юрійович; Sobol, Y.
    (ua) У статті досліджено адміністративно-юрисдикційну діяльність державної аудиторської служби України при здійсненні фінансового контролю у сфері оборонно-промислового комплексу. Обгрунтовано, що фінансовий контроль стає більш об’єктивним і дієвим, коли суб’єкт контролю(контролюючий орган) є зовнішньою структурою відносно підконтрольного об’єкту, а в адміністративному підпорядкуванні займає вищу сходинку, ніж об’єкт, що контролюється. Підтримано позицію науковців, з приводу того, що адміністративно-правовий статус органу фінансового контролю– це регламентоване нормами адміністративного права його положення, яке характеризується сукупністю прав, обов’язків, гарантій діяльності та відповідальності суб’єкта фінансового контролю. Наголошено, що Державна аудиторська служба України на виконання наданих Законом України«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в України» повноважень забезпечує державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, законним та ефективним використанням коштів і майна, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі та є органом державного фінансового контролю. Проаналізовано проєкт Закону України «Про Державне бюро військової юстиції» та зроблено висновок, що адміністративна-юрисдикційна діяльність Державної аудиторської служби України при здійсненні фінансового контролю у Збройних Силах України, інших військових формуваннях, в тому числі у сфері оборонно-промислового комплексу ефективно виконується і даний законопроєкт призведе до руйнування цілісної та унормованої системи фінансового контролю, яка збалансована контролем від виконавчої гілки влади органами державного фінансового контролю, які здійснюють свої повноваження через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі, від законодавчої гілки влади– Рахунковою палатою України, що здійснює свої повноваження через провадження заходів державного зовнішнього фінансового контролю(аудиту).
  • Ескіз
    Документ
    Булінг в освітньому середовищі – детермінанти та форми
    (2020) Соболь, Євген Юрійович; Корнійченко, Анастасія Олександрівна; Sobol, Y.; Korniichenko, А.
    (ua) Стаття присвячена дослідженню детермінанти та форми булінгу як негативного соціального явища, за яке чинним законодавством України передбачено юридичну відповідальність. Зосереджено увагу на аналізі поняття «детермінант». Визначено, що детермінантами булінгу є причини та умови його виникнення. Авторами наголошується, що під причинами булінгу необхідно розуміти його підстави (конкретні чинники), а під умовами – певні сприятливі обставини, які уможливлюють реалізацію насильницьких дій. Авторами обґрунтовано, що підставою для булінгу може стати будь-який з наступних чинників: зовнішній вигляд, успішність або неуспішність у навчанні, певні фізичні можливості особи, її здібності, матеріальний стан, особливості характеру. У статті зазначено, що умови булінгу варто розглядати в широкому та вузькому значенні. У вузькому значені під умовою булінгу доцільно розуміти конкретні обставини вчинення цькування, що має місце між чітко визначеними учасниками в певний проміжок часу (окремо взятий випадок здійснення булінгу). У такому разі під умовами булінгу будуть розумітися час, місце його вчинення, інші обставини, які мають значення при ідентифікації дій як булінгу. У широкому значенні умови булінгу розуміються як всі глобально існуючі обставини, які уможливлюють реалізацію такого негативного явища як булінг. Зроблено висновок, що, в контексті широкого розуміння, умови булінгу варто поділяти на наступні групи: соціальні, економічні, правові, культурно-етичні, морально-психологічні тощо. У ході дослідження окремо приділено увагу сімейному становищу як детермінанті, яка може виступати одночасно як причиною, так і умовою булінгу. У статті запропоновано також під формою булінгу розуміти зовнішнє вираження насильницьких дій, які можуть бути фізичними (зокрема, сексуальними, економічними) та психологічними (словесними, письмовими).
  • Ескіз
    Документ
    Деякі проблеми нормативно-правової бази при застосуванні адміністративно-правових заходів обмеження прав та свобод людини під час забезпечення публічної безпеки
    (ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Соболь, Євген Юрійович; Палій, Валерій Валерійович; Sobol, Y.; Palii, V.
    (ua) Стаття присвячена аналізу проблем нормативно-правової бази при застосуванні адміністративно-правових заходів обмеження прав та свобод людини під час забезпечення публічної безпеки. Констатовано, що важливою передумовою функціонування сучасної правової держави є наявність нормативно-правової основи діяльності державних органів їх системної взаємодії, незалежної судової системи, повноцінного громадянського суспільства. Актуалізовано місце та роль Національної поліції України в контексті забезпечення публічної безпеки. Визначено основні напрями вдосконалення діяльності підрозділів Національної поліції України при застосуванні адміністративно-правових заходів обмеження прав та свобод людини під час забезпечення публічної безпеки. Серед них: вдосконалення нормативно-правової бази застосування адміністративно-обмежувальних заходів прав та свобод людини під час забезпечення публічної безпеки; вдосконалення процедури відбору кандидатів на службу в органи та підрозділи Національної поліції України; навчання, підвищення кваліфікації, підготовка та перепідготовка працівників підрозділів Національної поліції України; вдосконалення організаційно-управлінської складової під час здійснення заходів по забезпеченню публічної безпеки та охорони публічного порядку; підвищення рівня якості контролю та нагляду за діяльністю підрозділів Національної поліції України. Проаналізовано стан нормативно-правової бази застосування адміністративно-обмежувальних заходів прав та свобод людини під час забезпечення публічної безпеки. Визначено наступні проблемні аспекти: безсистемність у прийнятті законодавчих актів яка в подальшому спричинила проблему їх практичного застосування, коли працівники поліції не мали відповідних роз’яснень та інструкцій щодо застосування вказаних норм, що призвело до того, що деяка частина винних осіб так і не понесла покарання за скоєне діяння; відсутність належної правотворчості на рівні прийняття підзаконних нормативно-правових актів. Вказано на важливості якісної розробки та прийняття відомчих нормативно-правових актів яка в подальшому ефективно впливає на дотримання законності в діяльності того чи іншого правоохоронного органу, дотримання прав і свобод людини та громадянина, підвищує рівень довіри населення до діяльності правоохоронної системи в цілому. (en) The article is devoted to the analysis of the problems of the regulatory and legal framework in the application of administrative and legal measures to limit human rights and freedoms while ensuring public safety. It was established that an important prerequisite for the functioning of a modern legal state is the presence of a regulatory and legal basis for the activity of state bodies, their systemic interaction, an independent judicial system, and a full -fledged civil society. The place and role of the National Police of Ukraine in the context of ensuring public safety has been updated. The main areas of improvement of the activity of the units of the National Police of Ukraine in the application of administrative and legal measures restricting human rights and freedoms while ensuring public security have been determined. Among them: improvement of the legal framework for the application of administrative and restrictive measures of human rights and freedoms while ensuring public safety; improvement of the procedure for selecting candidates for service in bodies and units of the National Police of Ukraine; training, advanced training, training and retraining of employees of units of the National Police of Ukraine; improvement of the organizational and management component during the implementation of measures to ensure public safety and protection of public order; increasing the level of quality control and supervision over the activities of units of the National Police of Ukraine. The state of the normative legal framework for the application of administrative and restrictive measures of human rights and freedoms while ensuring public security is analyzed. The following problematic aspects were identified: lack of system in the adoption of legislative acts, which later caused the problem of their practical application, when police officers did not have appropriate explanations and instructions on the application of the specified norms, which led to the fact that some of the guilty persons were never punished for the committed act; lack of proper law-making at the level of adoption of bylaws. The importance of high-quality development and adoption of departmental legal acts is indicated, which in the future effectively affects the observance of legality in the activities of one or another law enforcement agency, observance of the rights and freedoms of a person and citizen, and increases the level of public trust in the activity of the law enforcement system as a whole.
  • Ескіз
    Документ
    Електронне судочинство як складова права на справедливий суд : міжнародний досвід та перспективи для України
    (ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Соболь, Євген Юрійович; Габелко, Олена Миколаївна; Sobol, Y.; Habelko, O.
    (ua) Ми невпинно рухаємося у світ, де глобалізаційні процеси передбачають беззаперечне втручання технологій. Більш того, ми не можемо їх уникати, а маємо лише пристосовуватися до їх розвитку, раціонально впроваджуючи елементи цифрових інновацій. Таким чином, стрімкий прогрес зумовив судову гілку влади багатьох країн перейти до модернізованої форми судочинства – електронної. Здійснивши аналіз закордонної та вітчизняної моделі використання «онлайн»-суду ми можемо зазначити, що здійснення правосуддя за допомогою технологій є більш доступним для громадян, воно також сприяє зменшенню витрат на утримання судів. У статті наведено ряд країн із високим рівнем розвитку ІТ навичок у сфері судочинства, а також проведено дослідження структурних елементів найбільш відомих електронних судових систем. Дослідження включає подальше прогнозування й перспективи для українських судів, які в умовах повномасштабного вторгнення зазнали ряду змін: від тимчасового припинення функціонування на окупованих територіях до передачі значної кількості справ, що збільшило навантаження на суддів. Своєрідним виходом із ситуації стала можливість подачі заяв та документів онлайн, використовуючи систему ЄСІТС. Доведено високу ефективність у розгляді справ із використанням електронних судів. У ході дослідження висунуто пропозицію щодо вдосконалення сучасного стану ЄСІТС із запозиченням закордонного досвіду. (en) We are steadily moving into a world where globalization processes involve the undeniable intervention of technology. Moreover, it is impossible to avoid them, but we only have to adapt to their development, rationally introducing elements of digital innovation. Thus, rapid progress has forced the judicial branch of government in many countries to switch to a modernized form of judicial proceedings - electronic. Having studied the foreign and domestic models of using the "online" court, we can note that the administration of justice with the help of technology is more accessible to citizens, it also helps to reduce the costs of maintaining courts. The article lists a number of countries with a high level of development of IT skills in the field of justice, as well as an analysis of the structural elements of the most well-known electronic judicial systems. The study includes further forecasting and prospects for the Ukrainian courts, which in the conditions of a full-scale invasion underwent a number of changes: from the temporary suspension of functioning in the occupied territories to the transfer of a significant number of cases, which increased the workload on judges. A peculiar way out of the situation was the possibility of submitting applications and documents online using the unified judicial information and telecommunication system. The high efficiency in the consideration of cases using the online court system has been proven. In the course of the study, a proposal was put forward to improve the current state of the unified judicial information and telecommunication system by taking into consideration foreign experience.
  • Ескіз
    Документ
    Належне мотивування судового рішення у судовій справі як гарантія його правосудності
    (ЗУНУ, 2023) Скляренко, Ігор Васильович; Соболь, Євген Юрійович; Skliarenko, I.; Sobol, Y.
    (ua) Стаття присвячена дослідженню категорії мотивування судового рішення як документу, що оста-точно вирішує правовий спір. Проаналізовано різні підходи вчених щодо визначення поняття та сутності мотивування судового рішення. Досліджено філософсько-правові підходи до категорії до вмотивованості та мотивування як певного мисленнєвого процесу. Звернуто увагу на особливий характер судової влади як цивілі-зованого способу вирішення правових спорів. Акцентовано увагу на тому, що метою відправлення правосуддя є вирішення правового спору та подальше припинення правового конфлікту. Доведено, що зрозумілість ясність мотивів ухваленого судом рішення є запорукою його правосудності. Розглянуто нормативні вимоги процесуаль-ного законодавства України до мотивування судових рішень всіх інстанцій. Проаналізовано практику Європей-ського суду з прав людини в частині вимог до мотивування судових рішень. Визначено, що невиконання судом вимог щодо належного мотивування свого рішення щодо правового спору ставитиме під сумнів його правосуд-ність як для сторони, що програла, так і для інших учасників спірних правовідносин.
  • Ескіз
    Документ
    Основні складові елементи адміністративно-правового забезпечення прав і свобод людини
    (2022) Соболь, Євген Юрійович; Звенигородська, Оксана Вадимівна; Sobol, Y.; Zvenyhorodska, O.
    (ua) У статті визначаються основні складові елементи адміністративно-правового забезпечення прав і свобод людини та громадянина. З’ясовано зміст адміністративно-правового забезпечення, зокрема запропоновано розуміти, як визначену та регламентовану законодавством діяльність органів державної влади, щодо забезпечення оптимального механізму упорядкування, закріплення, реалізація, захисту та охорони суспільних відносин щодо прав і свобод людини. Здійснено аналіз схожих за змістом понять у різних варіативних сполученнях. Зазначено, що під «забезпеченням» слід розуміти умови гарантування. Правове забезпечення це діяльність держави регламентована, встановлена і спрямована на реалізацію прав, свобод і законних інтересів її громадян. Наголошено, що механізм адміністративно-правового забезпечення прав і свобод людини являється єдиною цілісною системою правових засобів, за допомогою яких здійснюється правове регулювання суспільних відносин. До елементів механізму адміністративно-правового забезпечення автор традиційно пропонує зарахувати норми адміністративного права; юридичний факт; акти безпосередньої реалізації права; акти застосування права, що закріплюють і реалізують положення адміністративно-правових норм. Говориться, що адміністративно-правові норми є первинними структурними елементами адміністративного регулювання суспільних відносин у сфері забезпечення прав і свобод людини та громадянина. Наголошено, що вони займають центральну ланку, оскільки їх відсутність призводить до бездіяльності всієї системи функціонування адміністративного права. У підсумку, окреслено, що механізм адміністративно-правового забезпечення прав та свобод людини має свою специфіку, зокрема: структуру механізму, яка включає дві взаємопов’язані підсистеми; механізм виступає як засіб реалізації державної влади щодо управління суспільними відносинами в цілому; механізм адміністративно-правового забезпечення охарактеризується власним, специфічним змістом.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify