Перегляд {{ collection }} за Автор "Nazarenko, Maryna Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Theoretical basis of concertmaster preparation of future teachers of music art(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Nazarenko, Maryna Pavlivna; Назаренко, Марина Павлівна; Назаренко, Марина Павловна(uk) У статті розглянута актуальна проблема підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи концертмейстера в загальноосвітній школі. Висвітлено теоретичні основи концертмейстерської підготовки студентів мистецьких факультетів педагогічних університетів, здійснено аналіз науково-методичних досліджень у цій галузі. Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерська діяльність, майбутній вчитель музичного мистецтва, мистецький факультет, оптимізація навчального процесу, педагог-музикант.Документ Балетна музика як чинник розвитку інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Назаренко, Марина Павлівна; Назаренко, Марина Павловна; Nazarenko, Maryna Pavlivna(uk) У статті «Балетна музика як чинник розвитку інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва» обґрунтовано необхідність використання балетної музики у фортепіанній підготовці студентів мистецького факультету педагогічного університету.Документ Організаційно-методичні засади формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності у закладах вищої освіти(2023) Назаренко, Марина Павлівна; Nazarenko, Maryna Pavlivna(ua) Удосконалення процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва передбачає впровадження у систему навчання на факультетах мистецького спрямування нових підходів і методів, які б відповідали вимогам сьогодення. Питання професійної діяльності вчителя музики знаходяться в руслі проблем, які вирішує сьогодні педагогічна наука. Від того, яким буде сучасний вчитель музики, чи буде він враховувати вимоги, які висуває перед ним суспільство, передова теорія і практика педагогічної освіти, багато в чому залежить рівень освіченості й духовної культури школярів. В основу фахових виконавських якостей учителя музики покладено органічне поєднання багатьох компонентів: розвиток загальномузичних теоретичних знань та вмінь; розвиток практичних навичок гри на інструменті; формування культури звука й техніки виконання; вміння сприймати музику через пізнання її суті та змісту й подальше втілення цього змін у в конкретному звучанні. Аналіз науково-методичних досліджень та узагальнення практичного досвіду роботи в інструментально-виконавських класах на факультетах мистецького спрямування показує, що у цій галузі ще існують проблеми, які потребують наукового підходу до їх розв’язання. Незважаючи на досить широкий спектр наукових досліджень у галузі інструментально-виконавської підготовки студентів музичних і педагогічних вузів, питання виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва і досі залишаються актуальними. У статті розглянуто організаційно-методичні засади формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності у закладах вищої освіти, висвітлено актуальні питання цього виду фахової підготовки, встановлено необхідність подальшого удосконалення цього процесу шляхом впровадження нових методів, що базуються на принципах інтегративного підходу, досліджено стан даного виду фахового навчання студентів факультетів мистецького спрямування університетів, розглянуті основні знання, уміння й навички, якими повинен володіти сучасний учитель музичного мистецтва, здійснено аналіз науково-методичних досліджень у цій галузі.Документ Інструментально-виконавська діяльність як складова фахової майстерності сучасного вчителя музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Назаренко, Марина Павлівна; Назаренко, Марина Павловна; Nazarenko, Maryna Pavlivna(uk) Стаття висвітлює специфіку, зміст та форми інструментально-виконавської діяльності вчителя музичного мистецтва загальноосвітньої школи. Проаналізовано науково-методичний та практичний досвід підготовки студентів мистецьких факультетів в інструментальних класах, накреслено способи оптимізації цього процесу з урахуванням сучасних вимог.