Перегляд за Автор "Matiash, Viktoriia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування змісту курсу «Бази даних та інформаційні системи» для майбутніх учителів інформатики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Пузікова, Анна Валентинівна; Матяш, Вікторія Володимирівна; Пузикова, Анна Валентиновна; Матяш, Виктория Владимировна; Puzikova, Anna Valentinivna; Matiash, Viktoriia Volodymyrivna(ua) Стаття присвячена проблемам формування змісту та вибору програмних засобів для реалізації курсу «Бази даних та інформаційні системи», як необхідної складової професійної підготовки бакалаврів за спеціальністю 014 Середня освіта (Інформатика). Теоретичні та практичні положення курсу, пов’язані з питаннями архітектури, проектування та створення баз даних, пропонується розглядати на прикладі СУБД Microsoft Office Access, а вивчення системних аспектів SQL, безпеки і авторизації користувачів, механізмів захисту даних, резервування і відновлення даних, а також адміністрування баз даних, – з використанням CASE-засобу MySQL Workbench і клієнтського терміналу сервера MySQL. Представлена програма курсу «Бази даних та інформаційні системи», орієнтована на вчителів інформатики, була успішно апробована у 2019-2020 н.р.Документ Формування цифрових компетентностей у студентів педагогічних спеціальностей(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Дроговоз, Наталья Анатольевна; Drohovoz, Nataliia Anatoliivna; Матяш, Вікторія Володимирівна; Матяш, Виктория Владимировна; Matiash, Viktoriia Volodymyrivna(uk) У статті розглянуто проблему підготовки студентів педагогічних спеціальностей та підвищення якості освіти шляхом формування цифрових компетентностей. На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено сучасні тлумачення поняття цифрових компетентностей. Особлива увага була приділенадокументу для країн ЄС «Рамка цифрової компетентності для громадян 2.1» (Digital Competence Framework for Citizens 2.1, «DigComp 2.1», 2017). У цьому документі представлена концептуальна еталонна модель цифрових компетентностей, що необхідні сучасній людині для особистісного розвитку, навчання, самореалізації, соціальної інтеграції та працевлаштування. У статті описано досвід формування цифрових компетентностей за «DigComp 2.1» на прикладі навчального проекту «Штучний інтелект», що є складовою навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології» для студентів І курсу. Детальний аналіз проектної діяльності студентів показав, що використання цифрових середовищ (вікі-сайт) та сучасних методик навчання дозволяє ефективно формувати цифрові компетентності.