Перегляд {{ collection }} за Автор "Markova, Olena Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Принципи і форми викладання онлайн-курсів у закладах вищої освіти(2023) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Turchak, Anatolii Leonidovych; Markova, Olena Vitaliivna(ua) Стаття присвячена аналізу впровадження і викладання онлайн-курсів у вищій школі, умов і принципів створення якісного освітнього цифрового середовища для студентів ЗВО, а саме принципів: рівності й справедливості; інтерактивності; курсу, що мотивує до навчання; когнітивної складності; застосуванню отриманих знань на практиці; ефективності; педагогічній майстерності викладача; автономності. Розглянуто проблеми, що виникають при дистанційному викладанні курсів, шляхи покращення надання освітніх послуг на підґрунті запропонованої «координаційної сітки» альтернатив відеоконференції при онлайн-викладанні і поділу методики викладання на чотири категорії або «зони»: зелена зона – низька швидкість і низька пропускна здатність Інтернету, жовта зона – низька швидкість і висока пропускна здатність, блакитна зона – висока швидкість і низька пропускна здатність і червона зона – висока швидкість і висока пропускна здатність всесвітньої електронної мережі. Розподіл за зонами враховує наявність і види цифрових пристроїв та технічні характеристики інтернету і надає можливість індивідуалізувати навчальний процес студентів завдяки різним методам, формам і засобам викладання. Охарактеризовано різні форми і програми, що забезпечують якість навчання студентів в залежності від їхніх можливостей щодо умов дистанційного формату (електронна пошта, повідомлення, онлайн-дошки, спільного використання редакторів документів, групові чати, обмін повідомленнями, скрінкасти, інструмент для презентацій і оповідань для Інтернету, відеоконференції). Наведено приклади застосування таких форм і програм на онлайн-курсі для студентів факультету фізичного виховання. Встановлено, що відеоконференції за своєю суттю є найбільш ефективною формою на онлайн-курсах, але вибір певних методів, форм і засобів навчання у вищій школі, які використовують викладачі, може мати суттєвий вплив на те, наскільки інклюзивним та ефективним є викладання. І чим більше відбувається усвідомлення цього факту, тим більшим є переконання, що вибираються правильні інструменти з домірних причин. Тому офлайн-навчання не є передумовою якісної освіти. Порівняння однієї форми освіти з іншою відволікає нас від того факту, що всі форми освіти можна і потрібно покращувати. (en) The article analyzes the implementation and teaching of online courses in higher education, the conditions, and principles of creating a high-quality digital educational environment for university students, namely the principles: equality and fairness; interactivity; a course that motivates learning; cognitive complexity; application of knowledge in practice; efficiency; pedagogical skills of the teacher; autonomy. The author considers the problems arising in distance teaching of courses, ways to improve the provision of educational services based on the proposed "coordination grid" of alternatives to videoconferencing in online teaching and the division of teaching methods into four categories or "zones": green zone - low speed and low bandwidth of the Internet, yellow zone - low speed and high bandwidth, blue zone - high speed and low bandwidth, and red zone - high speed and high bandwidth of the worldwide electronic network. The division into zones considers the availability and types of digital devices and technical characteristics of the Internet and makes it possible to individualize the learning process of students through various methods, forms and means of teaching. The article characterizes various forms and programs that ensure the quality of student learning depending on their capabilities in terms of distance format (e-mail, messages, online whiteboards, sharing document editors, group chats, messaging, screencasts, a tool for presentations and stories for the Internet, video conferencing). Examples of the use of such forms and programs in an online course for students of the Faculty of Physical Education are given. Video conferencing has been found to be inherently the most effective form of online courses, but the choice of specific higher education teaching methods, formats, and tools that instructors use can have a significant impact on how inclusive and effective teaching is. And the more we realize this fact, the more we believe that the right tools are chosen for the right reasons. Therefore, offline learning is not a prerequisite for quality education. Comparing one form of education to another distracts us from the fact that all forms of education can and should be improved.