Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Lunhol, Olga"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Методика навчання фізики на основі фреймового підходу
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Лунгол, Ольга Миколаївна; Суховірська, Людмила Павлівна; Lunhol, Olga; Sukhovirska, Lydmila
    (ua) У статті порушено проблему вдосконалення методики навчання фізики засобами фреймового підходу. Проаналізовано дослідження і публікації з питань удосконалення загальнонавчальних умінь з фізики, технології інтенсифікації навчання, теорії фреймів, теоретичних та методичних засад впровадження фреймового підходу. Авторами запропоновано види фреймів в навчання фізики: фрейми візуального сприйняття, фрейми-сценарії, тематичні фрейми, фрейми-розповіді, інтегровані фрейми. Значну увагу приділено розгляду фреймів візуального сприйняття, запропоновано будувати їх засобами граф-схем, блок-схем, структурно-логічних схем, таблиць, схем-конспектів. На підставі аналізу фреймів візуального сприйняття встановлено, що навчання фізики на основі фреймового підходу дозволяє стискати інформацію й, відповідно, інтенсифікувати навчання з фізики, організують розуміння учня окремого явища в цілому, розвиває в учнів відповідні операції мислення: аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, конкретизацію, узагальнення.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify