Перегляд {{ collection }} за Автор "Leonidov, Oleksandr"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Interactive e-learning methods of teaching English as a foreign language(КОД, 2018) Leonidov, Oleksandr; Леонідов, Олександр Сергійович(uk) Статтю присвячено використанню інтерактивних методів у процесі електронного навчання англійської мови. Інтерактивне електронне навчання розглядається як ефективний підхід до вивчення англійської мови, що характеризується використанням цифрових носіїв інформації та сучасних комп’ютерних технологій і постає як форма інтерактивної взаємодії між суб’єктом навчання і електронним засобом навчання. Аналіз англомовних онлайн-ресурсів засвідчив, що електронні засоби навчання відзначаються гнучкістю та доступністю, значним рівнем індивідуалізації, візуалізації та інтерактивності, засобами відстеження прогресу і забезпечення зворотного зв’язку, а також стимулюють відповідальне ставлення до навчання. У статті досліджується ефективність та особливості використання таких засобів електронного навчання як сценарії з розгалуженням, інтерактивні відео, аватари, симуляція, вивчення кейсів, тести, чати й форуми. За умови коректного впровадження в навчальний процес методи електронного навчання виявляють необмежений дидактичний потенціал та здатні підвищити навчальну мотивацію. Наголошується на необхідності підвищення вчителями англійської мови рівня володіння сучасними освітніми технологіями, у галузі електронного навчання зокрема.Документ Використання інфінітивних маркерів у конструкції accusativus cum infinitivoв середньоанглійській мові(КОД, 2019) Леонідов, Олександр Сергійович; Leonidov, Oleksandr; Снісаренко, Ірина Євгеніївна; Snisarenko, Iryna(uk) У статті подано результати дослідження особливостей використання маркерів інфінітива в конструкції accusativus cum infinitivo на матеріалі середньоанглійських текстів. Дослідження включає кількісні показники вживання інфінітивних конструкцій із маркерами toі for toу випадку комплементації дієслів різних семантичних груп. Встановлено залежність між маркуванням інфінітивної конструкції та жанром тексту, періодом і регіоном написання пам’ятки, структурно-семантичними особливостями розглянутих речень.